Uppdaterat med arkitektritningar på huset. Det har blivit några små ändringar efter att ritningen blev klar. Det blev ett större badrum för barnen och ett mindre för oss, men vi fick en fin garderob istället.
 
Jesca_j skrev:
Vi har också gjort ett försök med att knappa kod.......lova att inte retas..... :-[  ;D[länk]
Nej, jag ska inte retas bara tipsa om att ni kanske skulle använda mindre bilder (i kilobyte räknat) det finns fortfarande folk som surfar via modem och era bilder tog låååång tid på sig med ADSL...
 
Nu börjar man ana att det ska stå ett hus här  ;D

renderimage.php

Huset kommer på måndag  ;D


renderimage.php


Äntligen.... ;D

renderimage.php
 
Hej allihopa!!

Vi är ett par på 29 & 30 år med en pojk på 8 veckor.
Har byggt ett Harmoni ifrån myresjöhus.
Huset kom 31/8-04 flyttade in 17:e december. Har lagt in lite bilder på huset under denna sida . http://foto.v34.com/saraonisse.

Hoppas ni gillar det, det kommer mera.
Skall fixa med garaget, tomten samt färdigställa resterande golv/taklister uppe 3 st rum.

Mvh Jonas&Sara
 
Jesca_j
Vad fint det blir!
Har sett inlägg från dig under en tid och undrar hur ert hus kommer att se ut. Jättekul att se!
Hoppas att du uppdaterar med nya bilder vart efter!!

Saren
 
Tack! :)

Jag har haft en hårddiskkrasch på datorn så jag har inte kommit åt servern för att lägga ut bilder men jag har fixat den nu så det kommer nog upp lite nya bilder snart! :)
 
Om det finns intresse så är nu vår sajt uppdaterad med mycket nya bilder och artiklar. Kakling, golvläggning m.m.
www.elementi.nu/husbygge
 
Danno: Vilken ursnygg trapp!! Helt i min smak, jag ser fram emot mer bilder när ni börjar bli klara!
 
Danno skrev:
Om det finns intresse så är nu vår sajt uppdaterad med mycket nya bilder och artiklar. Kakling, golvläggning m.m.
www.elementi.nu/husbygge
Vilket fantastiskt hus ni bygger och vilken underbar tomt :)

MVH/Christina.
 
I brist på händelseutveckling pga överklagan stänger vi vår sajt tillfälligt. Återkommer snart när bygget kommer i gång.

Sen måste jag bara gratulera Danno till ett vackert hus och snygg design...väntar med spänning på fler bilder.
 
Jag har lagt ut sista veckornas arbete nu i form av några bilder. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.