jureit skrev:
Här duggar det inte lika tätt med uppdateringar.

Finns de som på uttrycklig förfrågan undrar vad vi håller på med... så därför finns det nu 2 nya bilder på hemsidan under "murstock" - inget annat. Murstock är vad jag håller på med. Det är mitt liv. Besiktning av sotaren är beställd till den 28/10.
I arbetstimmar är den väl uppe i någonstans kring 300+ eller så...

Jag har lite bruk kvar i hinken som ska göras åt ikväll så det är väl lika bra att jag går iväg och gör det nu.

[länk]
Härligt frimurarn, nästan klart!!! ;D Sotarn skulle väl bara båga säga annat än godkänt, annars hade jag vält stocken över honom... Eller henne! ;)
 
Vi har uppdaterat våran sajt med några nya bilder.
/Daniela & Kenneth
 
Mer bilder uppe. Nu kan ni se dom i större format.
Elektriker`n och målarn har jobbat hela helgen.
Slutbesiktning imorgon.. Tjo Hoooo..

// Jarppan
http://www.hagalund.tk
 
Efter en himla lång tid så har jag äntligen fått tummen ur och uppdaterat kökssidan! Så gott som färdigt sånär som på ett par små detaljer!

www.anna.just.nu

 
Nu har vårt hus kommit till tomten... ;D Det finns lite bilder på vår husbyggarsida. Länk finns på vänster sida.
 
Jarppan:

Gillar er skjutdörr mellan köket och barnens allrum, ingår den i Eksjöhus tillval eller... och vad kostar det extra?
Hur gick slutbesiktningen förresten?

/Susanne
 
:D :D :D Slutbesiktning avklarad  :D :D :D
Bakfall i lilla toan  :surprised: Men det är redan kirrat  ;D
Läs mer på http://www.hagalund.tk

// Jarppan
Flytt på G.... 8)
 
Uppdaterat med fasadbilder samt planlösning. Annars står byggärendet still hos länsstyrelsen pga grannar som överklagat - suck!
 
Jarppan skrev:
:D :D :D Slutbesiktning avklarad  :D :D :D
Bakfall i lilla toan  :surprised: Men det är redan kirrat  ;D
Läs mer på [länk]

// Jarppan
Flytt på G.... 8)
Grattis grattis! Verkar gått smidigt alltihopa! 8)
 
Jarppan skrev:
:D :D :D Slutbesiktning avklarad  :D :D :D
Bakfall i lilla toan  :surprised: Men det är redan kirrat  ;D
Läs mer på [länk]

// Jarppan
Flytt på G.... 8)
Vad fint det blev, barnen verkar gilla det också, KUL!!! GRATTIS!
*ser fram emot inflyttningsbilder*
 
Snyyyyyyggt!!! Historien om den lilla varma goa träbiten har jag berättat för många, vilken rackare! :p Men bra och seriös trävarufirma. :D Har full förståelse för Matz - stegar är livsfarliga... ::)

Huset blir verkligen en fröjd att se på! Bravo!!!
 
Immo: Mitt inlägg inatt verkar inte ha fastnat, men JÄTTEFINT är ert hus! Och finare blir det ser jag! :D  Håller dock med om att stegar är livsfarliga! ;D

Tittade på er hemsida också och blev GRYMT imponerad av möbelrenoveringen, SNYGGT!

Edit: NU bara för det så kom mitt tidigare inlägg... ::)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.