I Narcissus namn har jag lagt in lite fler exteriörbilder.
De är mer av typen trädgård och som om inte detta vore nog verkar vårvädret ha fått fotografen att tro att han kan ta "fiiiina" bilder...

Stäng fönster kan man göra med alt+F4 om man får panik när man tittar ;)
 
jureit skrev:
Finns ett par nya bilder under "badrum" och "stengolv II".

Att det inte har blivit mer beror på att det verkar som jag har en viss fallenhet för att leka med annat istället.
Va fint, ska bli spännande att se badrummet färdigt :D

//Christina.

PS: Blev det någon olja på kalkstenen??/DS.
 
CC skrev:
Vi har också fyllt på med en del bilder - interiört & Exteriört..men fortfarande finns det mkt att fixa med....

[länk]
Tjusigt!!! :D
Har en liten fråga...
Jag undrar vad det är för tapet (eller kanske färger på väggen) på bilden 101-0195_IMG???
TYcker att det var/är urläckert!
Tack på förhand!

 
frasse skrev:
Lite fler bilder här också. Undrar när man ska få tid att fixa den där jämrans hemsidan?

[länk]
:surprised: JÄTTEFINT!!!! :D

 
frasse skrev:
Lite fler bilder här också. Undrar när man ska få tid att fixa den där jämrans hemsidan?

[länk]
Vilket KANONhus :surprised: :D

//Christina.
 
Tack ska ni ha :D

Det är mycket kvar (övervåningen är knappt ens påbörjad) men det får bli ett höst/vinterprojekt. Just nu är det fullt upp med att få ihop tomten i användbart skick
 
Hejsan alla glada!

Äntligen har vi internet igen. Har varit utan nu under flytten.
Typiskt Telia att dröja >:(

Nu har jag i alla fall uppdaterat hemsidan med nya bilder på kakling ovanvåning samt möblerad undervåning.

Återkommer med mer inom kort...
 
Kul att det ordat sig efter vattenskadan. Det ser ju bara sååå fint ut. Lycka till även i fortsättningen.
 
Tackar tackar Robbin!
 
Jätte,jättefint Millface :D

//Christina.
 
Millface: det ser jättefint ut! Jag blir också så nostalgisk när jag skymtar de Skånska landskapet på bilderna. Jag bodde 5 år i Lund när jag pluggade och det blev många utflykter runtom i Skåne. Efter det har det också blivit många semesterresor dit. Vi sa just det häromdagen, mannen och jag, att när barnen blir stora kanske vi flyttar till Skåne!
 
Idag har vi haft stomresning. Perfekt väder första halva dagen sedan regn innan huset hann bli helt tätt  :(
Modifierat: Tar bort bilden och visar länken:
http://hem1.passagen.se/chakanp/hus1.jpg

Annars det enda mankemanget var väl att garaget som vi köpt i "byggsats" kom i 4 väggsektioner dvs en sektion för varje sida. Hmmm tror det blir lite tugnt att lyfta själva så det blir till att hyra in en kran för att få dem på plats
 
Lite nya bilder under torpfliken.
Sovrummet (stora kammaren) "nästan klar" med puts och snickerier.
Det enda som kvarstår är färdigstrykning av snickerierna och en lätt avslipning av golvet samt kalkning och såpning av detta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.