Lite uppdaterat...
 
Innerväggarna uppreglade! :D
 
Nu är sista (sent om sider och liten )uppdateringen gjord, tyvärr blir jag väldigt passiv medlem efter detta. Fortsättningen med trädgård osv.. tar all tid.
Kikar dock in ibland på forumet och kanske svarar lite kaxigt på ngt inlägg, speciellt om det rör Myresjö och Kärnhuset/Harmony.
 
Nu när ÄNTLIGEN huset kommit så tänkte jag göra reklam för vår husbyggarsida. Den har funnits ett bra tag så det finns massor med bilder på tomten och grunden, men nu också med ett hus på.

Snart har nog huset tak också. ;D
 
Färdiga med el och snart även gips på alla väggar.
Fönster och dörrar på plats pryder den putsade fasaden.
 
Nu finns det bilder på kakling i kök samt skåp och inredning i kök.

Målaren har också varit i farten och målat väggarna i kök och vardagsrum.

www.phantazm.nu/husbygget
 
Jag vet ju hur mycket jag tycker om att titta hur det går för andra. Och nu så har vi börjat på våran hemsida där bygget är igång....Ta en titt.

http://home.swipnet.se/theson/Huset.htm
 
Byggde ni eller arkitekten modellen?
 
Den har vi byggt själv hemma i köket. Den har varit till stor hjälp kan jag säga. Den står just nu i bokhyllan.. ;D
 
Sab skrev:
Jag vet ju hur mycket jag tycker om att titta hur det går för andra. Och nu så har vi börjat på våran hemsida där bygget är igång....Ta en titt.

[länk]
Länken funkar inte....
 
Vi byggde en modell av trapphuset för att kunna begripa hur det skulle bli. Har varit till ovärderlig hjälp då man diskuterat med hantverkarna.
 
Så enkelt va de ju, tack kama :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.