1. 1,6 m
Fick en såg av mindre kvalité som gav upp. Behöver bra grejer för loftbygge i garage + bastuprojekt i vinter.
 
1,6 meter

Med Bosch byggmaskiner hinner jag mera
så timmarna med familjen blir många flera
 
Svar 1.6

Waow, som en dröm om man skulle vinna, har försökt köpa en sån där i snart 1år efter in flytt i radhuset, men varje månad när lönen trillar in så är det alltid något viktigare dom behövs, kläder till barnen, medicin till hunden eller någon elak räkning.. har flera projekt som st0r i standby just för att jag vill kuna göra snygga snitt. Skulle verkligen va som 3n dröm!
 
Svar 1,6.

Vi har precis köpt ett hus från 1922 med totalrenoveringsbehov, och jag börjar inse att den gamla sticksågen inte fungerar till allt!
Den skulle dessutom matcha min fina borrmaskin väldigt bra.
b.jpg
 
Svar 1,6m
Jag vill vinna den för jag hann inte köpa en sänksåg innan barnet kom.
Nu kom andra barnet också så verktygsbudgeten kommer inte medge en sänksåg på många år.
 
1,6!

Får tillträda till vårt första hus i december, helt original från tidigt 80-tal och stort behov av renoveringar. Samtidigt som vi också har en son på 5 månader - så att såga rätt första gången hade underlättat, båda tid och ekonomin!
 
1,6m

Mitt uppe i ett bygge av en isolerad bod,
Här sågar vi med svans i fog.
Med en sådan blå best
Skulle resultatet bli allra bäst.
Under konstruktion av isolerad bod i skymningen med tända arbetslampor inuti och stege utanför.
 
1,6 m.

En sänksåg från Proffsmagasinet
är drömmen för stora hemmasnickeriet.

Noggrannheten i mitt arbete
kan avläsas i mitt anlete.

Då duger inte no name-verktyg
Då blir finishen likt ett satyg.

Jag vill ju att det ska bli snyggt.
Då känns verktyg från Proffsmagasinet väldigt tryggt!
 
1,6m

Jag har lånat sänksågar i flera år, köpte sedan en billig för att ha själv, men trots relativt goda recensioner utifrån priset så viseda det sig att jag gjorde fel som inte köpte en dyrare såg. Jag kommer inte heller att köpa en bättre såg utan kommer att få leva med halvdana resultat om jag inte vinner denna.
 
Svar: 1.6m

Motivering:
En sänksåg hade passat perfekt till julledighetens projekt att bygga en loftsäng till grabben! Där det skall sågas ut för rutchkana och husväggar till hans koja, fallskydd mm. Ett projekt hela familjen ser fram emot!

Det hade blivit en perfekt julklapp att lägga under granen från tomten till hela familjen!
 
1,6m

Jag önskar att jag kunde vinna sänksågen för min familjs skull. Jo, jag erkänner att jag många gånger dreglat över en sänksåg för min egen skull. Men nu när familjen växte ännu mer och det gamla huset är litet och svårmöblerat kommer vi behöva mycket platsbyggd förvaring, platsbyggda sängar och smarta lösningar som verkligen skulle underlättas med en bra sänksåg. Så familjens väl är mitt motiv. Och verktygssamlandet då.
 
1.6M Skulle vara jättekul att jobba med en riktig sänksåg när vi ska renovera en större del av huset till våren. Och speciellt en blå Borsch som jag inte har köpt på 15 år, men som jag alltid tyckt är bra då man har möjlighet att prova. Har bara köpt Hitachi dom sista åren av lite olika anledningar.
Mvh Anders
 
Svar:1,6m
Motivering: Med Bosch blåa kommer du sällan tvåa.
 
Svar: 1,6m

Idag får jag med en grön maskin mig nöja
Att brädor och plankor böja
Krokigt och snett med dåligt bett
Det har till och med grannen sett
Med en blå och en skena att följa
Skulle mina misstag döljas
 
Svar: 1,6m

med små barn och och konstant renovering vore det härligt att ta steget från den vanliga cirkelsågen till detta blå underverk av precision och kärlek
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.