hsd hsd skrev:
Undrar hur det ser ut efter en vecka i butiken :thinking:
”Mögladdin” grönt och saftigt med lite pikant smak.. för den kräsne finsmakaren ;)
 
  • Haha
-PC- och 1 till
  • Laddar…
'Ädelsallad'. Det funkar ju på gammal ost...
 
  • Gilla
tommib och 1 till
  • Laddar…
Det jobbiga med gammal ost är att man kan få igen för den.
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Och betalt.
 
Staffans2000
M Zolt skrev:
[bild]
Snart fredag :p
Aj aj aj.
Tänk på att moderatorn förbjöd fräckisar med sexuell anspelning, därför att barn kan ta skada. Nu när internet är i var unges hand, slipper de små lintottarna rota i pappas hemliga låda, för att insupa kunskap om förbjuden frukt. Istället loggar de själklart in på Byggahus humorhörna för att depravera sina sinnen.

Ole Søltoft
 
  • Haha
  • Gilla
Hammarfall och 6 till
  • Laddar…
Staffans2000
Jag gör vad jag kan, utan att leva tråkigt!

Den lilla pärlan får representera de ungas klimatångerst och kampvilja för ett hållbart samhälle. Vem är då den upplysta? Jo. En influenser såklart. Men målmedveten blick och stora kliv, leder hon den uppväxande generationen i deras kamp för klimatet och mot konsumtionssammhället!
Vi har inte bara Greta, utan även Emma Jennie. Den dynamiska duon är fulltalig

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/...ga-for-klimatet-bollen-ligger-hos-politikerna



P.s.
Hade helst postat denna i klimattråden. Men den passar tyvärr nästan lika bra här.
 
  • Gilla
Lizzardo
  • Laddar…
Gammelnörden
Jasså du högg på den torra skorpan i svt-skafferiet... När det finns såna godingar som att hippetihopparen från USA vill klä ut svenska interner till velourgurkor. :crysmile:
Grön velourdräkt med texten "PROMENAD" i stort format och "IV" på baksidan, designad för interner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bråkiga interner tycker jag ska kläs i en ostdräkt utan hål för armar. :giggle:
Person iklädd en humoristisk ostdräkt med huvudbonad och armar fria.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
thomas33
  • Laddar…
Hillbilly...
Ett rött och grönt äpple med mänsklika ansiktsdrag och texten "I FOUND GRANNY SMITH" i grönt nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 13 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
De var nog mer stöttåliga än vattentåliga..

Framförallt känns de som de ”förr” byggde telefonerna (och annat) så de skulle hålla ett bra tag, idag byggs inget för att hålla!

(Om vi inte bygger det själva förstås)
Skulle vilja påstå tvärtom. Förr höll en mobil
max 2år för mig, nuvarande iPhone är sedan 2015 och funkar utan problem än, inga spräckta glas eller dyl heller.
 
Staffans2000
Snigla snackar nog om Mormor
 
B Bubblaren skrev:
Skulle vilja påstå tvärtom. Förr höll en mobil
max 2år för mig, nuvarande iPhone är sedan 2015 och funkar utan problem än, inga spräckta glas eller dyl heller.
Hur lyckades du ha sönder en gammal telefon. Min Nokia 3310 fungerar säkert fortfarande, medans en iPhone där drygt 3 år efter pga uppdateringarna
 
B Bubblaren skrev:
Skulle vilja påstå tvärtom. Förr höll en mobil
max 2år för mig, nuvarande iPhone är sedan 2015 och funkar utan problem än, inga spräckta glas eller dyl heller.
hur gammal är du och vad jobbar du med, då och nu?
(Det brukar kunna ge en ledtråd till mobilernas dödlighet) ;)
 
Äldre kvinna som ser förvirrad ut framför en dator med text om att hon inte vill öppna ett nytt fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
hsd
Ot. men -01 blev det en liten Motorola vikmobil funkade kanon ända tills nåt hände med 2g masten där jag bor och den skulle inte fixas med hänvisning till 3g, så de blev en razer -07 och en smartfån -11 då webläsarstödet försvann, vad nu det var, och när androidversionen blev för gammal -16 blev det byte igen men de jäkla telefonerna blir större och otympligare ....snart måste man väl ha en handväska till mobilen
 
hsd hsd skrev:
Ot. men -01 blev det en liten Motorola vikmobil funkade kanon ända tills nåt hände med 2g masten där jag bor och den skulle inte fixas med hänvisning till 3g, så de blev en razer -07 och en smartfån -11 då webläsarstödet försvann, vad nu det var, och när androidversionen blev för gammal -16 blev det byte igen men de jäkla telefonerna blir större och otympligare ....snart måste man väl ha en handväska till mobilen
Illustration av mobiltelefoners utveckling från 1990 till 2015 mot beige bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572 och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.