richardtenggren
Du som dricksade för lite? ;)
 
  • Haha
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Sjukt beteende totalförstöra hela vasastans utsikt :/
Man kan inte äga utsikten
 
T twoody skrev:
Man kan inte äga utsikten
För det gör det ju INTE okej att totalförstöra staden. Idioti.
 
  • Gilla
Exostor
  • Laddar…
Detta är ju i stort sett tattarsolna så ingen bryr sig ;)
 
T twoody skrev:
Detta är ju i stort sett tattarsolna så ingen bryr sig ;)
De syns från exakt hela vasastan och stora delar av stockholm. Men ja, solna är tattarområde. Mycket märkligt de röstar så korrekt där dock
 
Fadai
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
De syns från exakt hela vasastan och stora delar av stockholm. Men ja, solna är tattarområde. Mycket märkligt de röstar så korrekt där dock
Jag studsade till lite vid ordet ”tattarområde”, men vad menas med det?
 
Fadai Fadai skrev:
Jag studsade till lite vid ordet ”tattarområde”, men vad menas med det?
Fråga twoody! :p Jag hade gärna sett att stockholm hade samma politiska styrning iallafall :p
 
Fadai
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fråga twoody! :p Jag hade gärna sett att stockholm hade samma politiska styrning iallafall :p
Men du skrev själv ordet. Utan att veta vad som menas, eller? För Solna befolkas väl inte av socialgrupp 3-4 direkt...
 
Fadai
13th Marine 13th Marine skrev:
[länk]
Jag vet vad ”Resandefolket” är. Tattare är ju en väldigt nedsättande beteckning som jag undrar hur den kopplas till arkitektur/stadsplanering. Men nu är vi OT, jag vet.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag hade gärna sett att stockholm hade samma politiska styrning iallafall :p
Vadfalls? Det förefaller som min herre räknar Solna till Stockholm! Ni borde veta hut!
 
  • Haha
Fadai
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vadfalls? Det förefaller som min herre räknar Solna till Stockholm! Ni borde veta hut!
Nej det gör jag verkligen inte?
fast, vafan, kanske lika bra Stockholm faller under solna så det blir uppstyrt av rätt block varje mandatperiod och inte bara varannan :p
 
Fadai Fadai skrev:
Men du skrev själv ordet. Utan att veta vad som menas, eller? För Solna befolkas väl inte av socialgrupp 3-4 direkt...
haha, fast folk som väljer bo i funkis (och fula torn), same, same ;)
 
Tattarland= bor väldigt många svartgula anhängare där.
 
Såg precis att tornen räknas till Stockholm. Fast solnakänslan börjar ju strax norr om Torbjörn klockares gata. Så stackarna som bor i tornet får solnastatus mer får inte ta del av bättre lokalpolitik :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.