Hej,

Har köpt vårt första hus (hurra!) och ska helrenovera badrummet. Har begärt offerter från, för tillfället, fyra olika företag. Är det någon som har anlitat något av dessa och har något att säga?

Har sökt på forumet och hittat några få kommentarer, men skulle gärna vilja ha lite mer kött på benen. :)

Det gäller:
1. Peab Byggservice AB
2. Malmslätts Kakel AB
3. EM Kakel och Puts
4. Bad & Kakel i Linköping AB

Har ni några andra rekommendationer tas dessa tacksamt emot.

Daniel
 
hej , jag tyckte jag svarat här, men det ser ut att vara borttaget .(?) skicka ett PM så kan jag delge mina erfarenheter.
 
Vad konstigt! Funderade i förmiddags över min tråd och att den var så tyst.. Har fått PM tidigare, men inget om att det ska ha postas något i tråden.

Har iaf skickat ett PM till dig!
 
S
Några du själv anlitat?

Vad tycker du?

sinuslinus skrev:
Inredningssnickarna.
[länk]
 
S
Jobbat lite ihop med dem. Så jag vet inte hur det är som kund men de har en duktig plattsättare.
 
Tack för info!

Om någon hittar denna tråd och är nyfiken så valde vi att gå vidare med Peab.
 
D Daniel Melin skrev:
Tack för info!

Om någon hittar denna tråd och är nyfiken så valde vi att gå vidare med Peab.
Hur gick det sen? Blev ni nöjda med Peab? Laddar upp inför nästa badrum här...
 
C Christoffer L skrev:
Hur gick det sen? Blev ni nöjda med Peab? Laddar upp inför nästa badrum här...
Hej Christoffer,

Det gick jättebra! Kunde ta lite tid att få svar på mail bara, men annars är vi mycket nöjda!

Daniel
 
D Daniel Melin skrev:
Hej Christoffer,

Det gick jättebra! Kunde ta lite tid att få svar på mail bara, men annars är vi mycket nöjda!

Daniel
Hej Daniel
Har du möjlighet att bjuda på er offert och några bilder? (PM Funkar) :)
 
Golvbröderna
 
hejsan Daniel,

Står inför exakt samma sak som ni gjorde, behöver renovera ett badrum i Linköping, första huset. :)

tänkte höra vem ni anlitade och hur resultatet blev, om du känner för att dela med dig av det? :) Känner mig lite lost i världen av renoveringar.

tack på förhand!

Med vänlig hälsning, Thomas Kaspersson


D Daniel Melin skrev:
Hej,

Har köpt vårt första hus (hurra!) och ska helrenovera badrummet. Har begärt offerter från, för tillfället, fyra olika företag. Är det någon som har anlitat något av dessa och har något att säga?

Har sökt på forumet och hittat några få kommentarer, men skulle gärna vilja ha lite mer kött på benen. :)

Det gäller:
1. Peab Byggservice AB
2. Malmslätts Kakel AB
3. EM Kakel och Puts
4. Bad & Kakel i Linköping AB

Har ni några andra rekommendationer tas dessa tacksamt emot.

Daniel
 
Efter ett par år med hus så tar vi inte in offerter från golvbröderna och bad och kakel längre...
 
Hallå Christoffer,

Man blir ju nyfiken på anledningen till detta såklart..?


C Christoffer L skrev:
Efter ett par år med hus så tar vi inte in offerter från golvbröderna och bad och kakel längre...
 
  • Gilla
Psan
  • Laddar…
Inte nöjda med resultatet eller kommunikation helt enkelt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.