Hemmakatten
Det är påfyllning jag är ute efter. Köpte två terrassvärmare i våras och de drar en hel del.

Har hört talas om ABC gas tidigare och varit i Okvista men inte hittat företaget.
 
Ligger till vänster vid grillkiosken på väg mot besiktningen.
 
Hemmakatten
Tack, då hittar jag nog. Har varit där o besiktigat bilen men kan inte påminna mig någon grillkiosk.
 
ABC-gasol har ny ägare nu och nya priser, är inte längre värt att åka dit.
 
300kr för en PC10 hos ABC. Har ingen koll på vad andra tar.
 
ullberg
Har kört ABC tidigare men då bauhaus&byggmax tar 249 för utbyte är det mycket enklare (Edit: PK10, du slutar med en primagaz i handen men jag tror det är ok att komma med aga PC10: or)
 
Rusta kör väl AGA om jag inte minns helt fel?
 
ullberg
någon svag känsla av det, tror de kör AGA för kolsyrepatronerna till sodastream o dyl. Men är det någon praktisk skillnad? förut var AGA-flaskorna lite snyggare imho men nu tror jag de ser exakt likadana ut - bara olika färgsättning
 
Min tanke var att AGA byter alla in, fått för mig att det inte är så med Primagaz.
 
Har bytt både Aga mot Primagaz och tvärtom på olika ställen så de tar nog emot konkurrenternas flaskor båda två.
 
  • Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
Byggmax har inget på lager i arninge eller åkersberga förrens sent nästa vecka, åkersberga får dessutom bara in 1 eller 2st p11 åt gången... Blir nog Abc gasol igen.
 
Abc gasol är nerlagt sedan 2018
 
Lika bra det, surgubben va ju inge kul att ha och göra med i alla fall.
 
  • Haha
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
Jag kör med Gasolfyllarna, söder om stan (Stockholm), men de har ju en anläggning i Järfälla också, för den som bor norr om. 290 kr för att fylla en tom PC10 är helt ok tycker jag. En stor fördel jämfört med macken (förutom priset) är också att kommer jag in med en flaska som inte är helt tom så betalar jag bara för det jag faktiskt köper.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.