Billigvvs har 150 dagars returrätt.

Vi har idag badkar, min underbara fru lider av värk och har svårt att komma i och ur badkaret. Efter annat fix hemma för att underlätta finns just nu inte pengar till att även kasta ut badkaret.

Detta lyxia duschset skulle hjälpa henne väldigt mycket.
 
Svar: 150 dagar

Motivering: Jag brukar inte sköta min hygien, men med ett Grohe Tempesta Cosmopolitan kan jag tänka mig att börja duscha en gång i veckan.
 
Man har 150 dagars returrätt.

Vi ska äntligen under vintern få ingrävt riktigt avlopp i sommarhuset, och på det följer intensiv badrumsrenovering (ut med mulltoa och spånplattslapptäcksgolv!). Vi ska också sätta in en duschhörna istället för dagens skrangliga kabin som aldrig sett sämre dagar, och med det här duschsetet som utgångspunkt kommer jag inte våga annat än att fixa resten av badrummet lika snyggt!
 
1. 150 dagars returrätt!

2. Hade varit guld att vinna detta dushset från Grohe när sambon går hemma sjukskriven och det inte finns så mycket utrymme i ekonomin för att byta blandare i dushrummet som hon klagar på varje dush, allt från dåligt tryck till läkande handtag och ojämn vattenstråle!
 
Svar: Billigtvvs.se har 150 dagars returrätt.

Blandaren vi har idag är så gammal att justeringar gör noll i förändring, dvs ett komplett byte behövs helt och hållet.
Vi får spola några liter kallt vatten innan den fixar till så man kan duscha och jag som är 1.90+ kan knappt duscha på sättet jag vill.
 
Billigtvvs.se har GENERÖSA 150 DAGARS
RETURÄTT!!!!!

Motivering: vi har tagit över mitt gamla barndomshem och där finns det minst sagt, mkt som behöver åtgärdas. En ny snygg duchblandare skulle höja motiveringen till att ta tag i badrum som behöver uppdateras.
 
Hej
Billigtvvs.se har 150 dagars full returrätt.
Vi håller på att renovera och bygga vårt nya kombinerade tvätt duschrum som för övrigt är klar, men just duschen är kvar och de plomberade rören sticker ut ur väggen och retas för vi inte hunnit längre ☹️.
Där hade detta lyxiga set gjort sig fint .
Mvh
Leif
 
Billigtvvs har 150 dagars returrätt.

Nybliven familj med 9 veckors bebis som är i startgroparna på husbygget. Försöker hålla budgeten med hus & bebis och tar tacksamt emot den hjälp vi kan få!
 
Billigvvs har 150 dagars returrätt.

Tänk att få ta morgonduchen med detta lyxiga kit, vilken start på dagen! Vårt nuvarande (en enklare plastvariant..) är påväg att ge upp och skulle då behöva ett nytt och att få ett sånt här fint högkvalitativt duschset vore därför en (våt) dröm:)
 
Svaret är 150 dagars returrätt.

Skulle mer än gärna byta ut min nuvarand duschslang mot detta moderna duschset från Grohe.

Tack å hej leverpastej.
 
Svar: 150 dagars returrätt!
Ett nytt duschset från Grohe vill vi vinna,
det skulle få rengöra både man, barn och kvinna. Med en stor familj blir duscharna fler, och kvalitet och smarta lösningar uppskattas mer. Banken kräver att budgeten skall hållas, det vore drömmen att få denna vinst så barnen slipper skållas. Med ett duschset som är säkert, funktionellt och snyggt kan till och med 2-åringen duscha tryggt!
 
Svar: Billigtvvs.se har 150 dagars returrätt.

Alla andra verkar redan ha bestämt sig eller påbörjat sin renovering. Jag behöver vinna det här för att få motivation att ta tag i mitt gamla badrum.
 
Hej hopp

Svar: 150 dagar!

Badrumsrenoveringen går in i sitt slutskede nu, och snart kan vi äntligen duscha hemma igen. Vilket kommer glädja vänner och bekanta minst lika mycket som oss själva.
Dock så har det hela tiden varit något som känts fel. Att montera in det gamla duschsetet när vi har ett helt nytt badrum i övrigt känns inte bra. Men för att hålla gudgeten fick vi göra så.
Detta lyxiga Grohe set skulle ju verkligen höja upplevelsen till skyarna! VIlket badrum vi skulle få!!

Håller tummarna!
Tommy
 
Jag har fyra barn. Sedan 2011 har jag konstant gått runt med mjölkspyor, ingnuggad ketchup i håret och vällingstänk i pannan. Ingen behöver en dusch som jag...

Svar: 150 dagar retuttätt.
 
Butiken erbjuder 150 dagars returrätt.
Nu är det dags att ta itu med badrum nummer två! Badkaret ska ut och resten av inredningen! Det lyxiga duschsetet från Grohe hade passat perfekt i det nya badrummet!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.