150 Dagar

En dusch från Grohe skulle jag vilja vinna, så jag kan duscha varje timma.
 
150 dagars returrätt!
Vi har nyligen köpt hus där nuvarande duschset såg fint ut men snart visade sig vara av väldigt dålig kvalitet då det hela tiden faller isär och vattenstrålen är fekvinklad så man kan inte duscha när handtaget sitter i hållaren, då är det enda som blir blött väggen. Skulle vara fantastiskt trevligt att få byta ut den till denna nya lyxiga
 
150 dagars returrätt (förövrigt fantastiskt bra, som husrenoverare händer det ju att man köper på sig prylarna i god tid innan, och sedan tar det tid innan det börjar användas. Då har returrätten oftast gått ut...)
Skulle vara kul att vinna duschen och ge den till min oerhört ekonomiska far. Förra gången jag hälsade på honom funderade han på att byta ut duschblandaren som är 30 år gammal, för att varmvattenvredet inte gick att dra åt så det inte droppade. Nu i helgen var han nöjd, han hade kommit på att om han stänger varmvattenkranen först och sedan spolar genom med kallvatten en stund, sedan drar åt varmvattenkranen igen så droppar den inte. Teorin var att packningen krymper något när den blir kallare...Nu går blandaren MINST 30 år till ! Ny blandare till honom vore guld värt !
 
Hos billigtvvs.se har vi mer än tur
Med 150 dagars rätt till retur
Att uppleva tempesta dag som kväll
Ger en känsla av renhet på ett fjäll
Grohe gör oss redo att gå på nästa tur
 
Billigtvvs.se har hela 150 dagars returrätt!
Jag och min sambo är mitt i ett husbygge och behöver ett duschsett till vårt nya fina badrum. Där hade detta duschsett passat helt perfekt och det är precis ett sånt som vi letar efter. Kommer självklart att tagga i bilder vid kommande instagramlägg!
 
Billigtvvs.se har 150 dagar reutrrätt!
Vilket fint duschset :) Det hade blivit så fint i vårt badrum.
 
Billigtvvs har 150 dagars returrätt. Men småbarn i huset så skulle vi verkligen uppskatta detta duschset med safestop i vårt ena badrum där vi saknar funktionen idag.
 
Tävling
Svar: 150 dagar

Att vatten spara men en skön dusch ge
Är Grohes enkla men smarta idé
 
150 dagars retur rätt!

Vi ska strax börja bygga vår villa ute på upplands landsbygd. Det här dusch setet hade passat Perfekt i badrummet
 
Billigtvvs.se ger 150 dagars returmötet!
Nu när årsringarna hos hustru Barbro och mig börjar bli många, måste badkaret ut och ett ståkar in. Till det skulle ett Takduschset Tempesta Cosmopolitan 210 ”sitta som en smäck”
 
Svar: Billigvvs.se har 150 dagars returrätt!

Nu har vi renoverat, snickrat och byggt så mycket vi orkar... och vi luktar skunk :poop:... dessvärre har vi badrummet kvar... med ett snyggt och välfungerande duschset från Grohe så har vi sista pusselbiten i vår renoveringen innan vi kan dofta viol och slappna av och njuta!
:coffee:
 
150 dagars returrätt ges
Nu när årsringarna börjar bli många hos hustru Barbro och mig och badkaret måste ut och ersättas av ett ståkar.
Då skulle ett Takduschset Tempesta Cosmopolitan 210 sitta ”som en smäck”
 
150 dagar
Skulle vara bra att vinna duschset från Grohe så min tjej ska kunna duscha hos mig, jag saknar handdusch
 
Svaret är hela 150 dagar.

Vi renoverade vårt badrum för 10 år sedan. Tyvärr valde vi en budgetvariant till duschset vilket resulterat i att båda vreden på blandaren havererat och plastdetaljer gått sönder på duschen. En tragisk historia att titta på... Och inte i närheten av funktionellt. Det skulle göra sig väldigt bra om man fick dit ett kvalitets duschset istället :D
 
150 dagars returrätt har billigtvvs.se!

Jag ska försöka att i korta drag ge en motivering till varför jag så gärna vill vinna det lyxiga duschsettet.
Vi har köpt ett orustat och förfallet dödsbo.(det säger en hel del om standarden på huset..) Världens sötaste lilla hus med massor av potential. Vi har rivit i två månader nu för att få bukt med den ofrivilliga duschen och svampskogen från ett stort hål i taket, via ett badrum, ner genom vardagsrummet för att sluta i badrummet i källaren.
Vi har alltså två badrum som är utivna och måste byggas upp igen.. Och förutom detta så har vi inget kök, inga färdiga rum, ett halvbytet tak, ingen el osv. Ni hajjar, en dusch till ett badrum skulle förmodligen göra mig till en väldigt lycklig tjej.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.