Svaret är lite olika var man tittar men från länken i tävlingen så fick jag fram från proffsmagasinet att dom har 41000 produkter. Skärmdump från Proffsmagasinet.se med sökresultat visande 41 000 produkter och kategorier för mätverktyg.
Jag har säker gjort av med 10-15 radioapparater genom åren, både hemma och på jobbet.
För en gångs skull vore det kul med en riktig byggradio, har också dewalt maskiner hemma som då går att använda till radion och ladda batterier i den.
 
Proffsmagasinet har 41000 produkter enl. sin hemsida.

Jag klarar inte av att göra något utan musik och är trött på att hela tiden
justera min dåliga byggradio från biltema som gör att jobbet tar längre tid att
genomföra.Så en grym byggradio från Dewalt skulle göra livet mycket lättare och
så blir hobbyrummet i källaren klart någon gång.
 
41 000 produkter!

Har aldrig ägt någon dewalt-pryl, men skulle givetvis gärna göra det. Musik och poddar skulle vara klockrent att kunna lyssna högt på när jag fixar här hemma!
 
Orientexpressen
Svar: 41.000 st produkter.

Musik gör att jobbet går dubbelt så snabbt att göra! När dammet ryker runt huvudet och musiken ändå inte tystnar är jag i himmelen och renoveringen går som en dans på rosor utan taggar. Hela familjen blir extra glad för då får jag mera tid över till dem också, inte bara renoveringsarbete.
 
Tack alla, för svar och motiveringar. Jag inser att frågan inte var helt självklar att besvara, men har fått löfte om en ny sponsring av Proffsmagasinet.se, så håll ögonen öppna! Vi har nu utsett veckans vinnare, och säger grattis till Adam_F_A, som menar att "Med HiFi-ljudet i denna radio skulle renoveringen på landet gå som en dans och eftersom den är vattentålig så kan jag använda den ute för mina utomhusprojekt och då samtidigt underhålla mina grannar med min dans." Vi hoppas du och grannarna får glädje av vinsten!
 
A Adam_F_A skrev:
Efter att ha kontrollräknat produkterna så konstaterade jag att jag hade räknat fel så här är mitt slutgiltiga svar.

Svar: Proffsmagasinet har 40 000 produkter i sitt sortiment i skrivande stund (2019-10-08 kl 21:25).

Motivering:
Jag har en hembygd byggradio som levererar hyfsat ljud men är väldigt tung och klumpig så det vore kul att uppgradera kvalitén och samtidigt få ner storleken på radion så den blir lättare att ta med sig till alla kommande projekt som planeras. Med HiFi-ljudet i denna radio skulle renoveringen på landet gå som en dans och eftersom den är vattentålig så kan jag använda den ute för mina utomhusprojekt och då samtidigt underhålla mina grannar med min dans.
Är inte alls avundsjuk och bitter.
Sist jag vann något var det en pall med blomjord.
Grattis.
 
Sittställning
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tack alla, för svar och motiveringar. Jag inser att frågan inte var helt självklar att besvara, men har fått löfte om en ny sponsring av Proffsmagasinet.se, så håll ögonen öppna! Vi har nu utsett veckans vinnare, och säger grattis till Adam_F_A, som menar att "Med HiFi-ljudet i denna radio skulle renoveringen på landet gå som en dans och eftersom den är vattentålig så kan jag använda den ute för mina utomhusprojekt och då samtidigt underhålla mina grannar med min dans." Vi hoppas du och grannarna får glädje av vinsten!
Det är inte första gången det är luddiga frågor, tänker ni göra något åt det !?

Om ni ska göra på detta sättet så kan ni kika gärna ha en gåta istället...
Sjukt oseriöst av er.
 
  • Gilla
thor17
  • Laddar…
Sittställning Forlowt skrev:
Det är inte första gången det är luddiga frågor, tänker ni göra något åt det !?

Om ni ska göra på detta sättet så kan ni kika gärna ha en gåta istället...
Sjukt oseriöst av er.
Japp eller så får vi bara kommentera "Svar: Jag vill vinna"
Då inte rätt svar behövs
 
  • Gilla
Sittställning
  • Laddar…
Sittställning
M Mlindahl skrev:
Japp eller så får vi bara kommentera "Svar: Jag vill vinna"
Då inte rätt svar behövs

Fick detta svaret i PM;

"AHultberg
Administrator Nivå 616 m sedan
Hej Mathias,
Tack för att du hör av dig!
Jag svarar så fort jag har tillfälle, jag arbetar bara på förmiddagar, och har inte varit inne på sidan under helgen då jag är ledig. Jag är väl medveten om att det varit strul med tävlingen. Vinsterna är sponsrade och förra veckans sponsor Proffsmagasinet, medger att de givit mig felaktiga uppgifter. Min kontakt på Proffsmagasinet säger att de tyvärr inte uppdaterat sin siffror tillräckligt, samt att de räknade med att de tävlande skulle ange den siffra som syntes först på deras hemsida, dvs 39 000 som det stod i sökfältet.
Jag kommer i fortsättningen (i de fall jag hittar sponsorer till tävlingen) själv välja den fråga de tävlande ska svara på, så att vi slipper missförstånd och felaktigheter.
Ha en fortsatt trevlig dag."

Med andra ord det erkänns att det finns fel i tävlingen men den kan inte ogiltigförklaras.

Tänkte att alla va värda en förklaring här.
Fruktansvärt dåligt.
 
  • Gilla
Mlindahl
  • Laddar…
Som jag skrev till Forlowt i ett PM, så kan jag tyvärr inte skruva tillbaka tiden eller backa bandet. Jag kan däremot se till att det inte blir några felaktigheter i framtiden genom att själv välja vilken fråga de tävlande ska svara på. Det kommer ju en ny tävling nästan varje vecka, hittills har vi inte haft så många klagomål så jag hoppas ni blir nöjda även framöver.
Med vänlig hälsning,
Annelie
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.