26000 produkter

Min fru har bjudit in både Harman Karman och någon BOSSE till vårat husbygge, men dem håller helt enkelt inte...

Hon säger att det är "märkeshögtalare", men det går jag inte på, DeWalt däremot, det är ett märke man känner igen och kan lita på!

Svaret är 39 000 produkter.

Den perfekta bygg/garage maskinen.

Svar: 23652st den 6oktober kl 9:25

Efter att ha fallit pladask för ett renoveringsobjekt har många maskiner köpts in och ipaden har fått fungera som radio. Inte optimalt med tanke på miljön som man vistas i. Än så länge har jag varit ensam med de mindre renoveringarna men när de större renoveringarna tar fart så kommer familjen upp och då skulle det vara perfekt bakgrundsunderhåll att ha en radio som tål byggmiljön. Det gör att jobbet blir lite roligare för att man sjunger med i någon hit eller dansar några steg.

Och när renoveringen är avklarad kommer den få följa med på jobbet. Perfekt att ha vid om eller nybyggnation av järnväg!

I sökfältet på proffsmagasinet.se står det "sök bland 39000 produkter" så mitt svar blir alltså 39000 produkter.

Denna skulle ju passa helt perfekt till mig.
Jobbar i byggbranschen och skulle vara skönt att inte behöva vara tvungen att ha lurarna på för att få lyssna på musik.
Sen så står vi i startgroparna att få börja bygga vårt hus, efter en lång handläggningstid från kommunen och lantmäteriet som inte är riktigt över än, så där blir många byggtimmar. Sist men inte minst så hade den behövts i garaget då ett intresse är skruvande med bilar. Kort och gott, här blir många spotifytimmar på denna radion varje dygn.

Jag tycker det är lite motsägelsefulla siffror, jag bifogar dem 3 olika uppgifter som cirkulerar..

• Skärmdump av en textannons för Proffsmagasinet med uppgifter om produktsortiment och kundnöjdhet.
  • Skärmdump av webbplatsens sökfält med texten "Sök bland 39 000 produkter".
  • Skärmdump av Proffsmagasinet webbsida som beskriver sortiment och tjänster.
  • Gilla
50procent
  • Laddar…
Magnus E K
Det verkar som att sortimentet är på nedåtgående. Det var nog runt 39 000 vid något tillfälle och sen har siffran i varierande grad uppdaterats på olika ställen i takt med att den sjunkit. Summerar man siffrorna i menyn just nu får jag 23 644.

REDIGERING: Eller 23 652 efter att jag fixat en bugg i mitt summeringsskript ;)

Redigerat:
Sittställning
39000s5 om man ska tro på sökfältet, annars 23652st.

Jag vill vinna för jag vinner aldrig och det här varit gott med lite musik i renovering av vårt hus som ska ske nu! Lägga klinker med en sketen liten blåtands högtalare är ingen höjdare ;)

Svar: 39 000 produkter

Jivet att jag behöver den.

Min gamla byggradio har gjort sitt och dödsstöten blev när den ramlade ned från byggställningen.

Svar: ca 25000 produkter

Motivering: Min uppkäftiga kompis skryter alltid om hur han kan låsa och larma sina DeWalt verktyg med bluetooth, hur de är bättre på alla sätt och vis.
Inte för att det skulle få tyst på honom, men han skulle få denna lagom till sin födelsedag.
Så kanske han spelar musik istället för skryter ;)

Svar: 39 000

Motivering: vi är rookies på att renovera hus och står nu med sågspånsisolering upp till knävecken... Vi behöver musik till att pigga upp vårt annars spånigt liv...

Svar 39 000 produkter
Motivering

Kunna ha med på både jobb och fritid. Hemma i både vått och torrt.
Lyssna på riktig musik i kanon kvalité med en spelare som står pall för det mesta.
Klart man vill ha det bästa !

1. 39000 produkter.
2. Därför att jag bor på landet, ständigt har en massa utomhusprojekt på gång och för att jag kan kräma på precis hur mycket jag vill utan att störa en endaste själ, ja förutom djuren då. Med musik går ju arbetet bättre, det är ju vetenskapligt bevisat så det här är precis vad jag behöver.

Skånepöjk
39.000 produkter!

Som nybliven husägare och blivande far behöver jag kunna arbeta med huset och lyssna på ROCK och även låta Mira lyssna på sagor :)
Den skulle vara helt fantastisk!

23 652 sökbara produkter
23 508 listade produkter

Ptja min motivering är att det är alltid kul med grejer

Svaret är 39 000 produkter.

Håller på att renovera lägenheten och samtidigt bygga ut på sommarstugan, det är få saker som får arbetet att gå fortare än musik!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.