Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar Vi-skogen
Jag behöver en naturupplevelse hemma enär ålder och fysik gjort det svårt för mig att uppleva utomhus
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Vi-skogen
Behöver lite uppmuntran. När vi håller på att renovera ett rum (som behöver en fototapet) får vi en vattenskada i köket. Köket är nu utrivet och renoveringen av rummet avstannat
 
Svar:
Photowall stöder Vi-Skogen.

Motivering:
Jag håller på att renovera mitt kök,
herrejäklar nu är de fullt stök.
Mellanväggar ska ner & upp,
kostnaden ger mig krupp.
Mönster till vägg gör sig påmint,
Tapet från Photowall vore extra fint.
 
Svar: Photowall stödjer Vi-skogen

Min motivering är först och främst att jag verkligen älskar Photowalls tapeter och har länge suktat på att ha en till mitt sovrum med skogs/träd motiv! Den skulle sitta där fönstret och huvudändan av sängen är, så att det blir en lugn och naturlig fortsättning på träden utanför fönstret.
Älskar också Weathered Concrete Wall som skulle passa så fint i min nya ateljé ditt alla mina pengar har gått..är helt enkelt pank så please make my day!
 
Svar: Vi-skogen

Som pensionär har jag inte råd att köpa exklusiva tapeter. Vinner jag här kan jag kosta på mig en riktigt fin tapet.
 
Svar: Vi-skogen

Äntligen håller vi på att göra om vårt stora, avlånga udda-rum som bara stått outnyttjat i åratal sen barnen flyttat ut. Sambon har till sin stora glädje blivit lovad att få sin egen man-cave, där han nu ska ställa upp sin stereo och alla vinylskivor, och möblera med ett par goa fåtöljer. Här skulle en riktigt fin motivtapet sitta perfekt! Bortre ändan av rummet, en knapp tredjedel, byggs om till ett litet inomhusförråd. Sambon spinner som en katt över sin kommande lya, men spinner högst gör jag, för jag är den enda som vet att förrådet kommer att utformas till en walk-in-closet till mig...
 
Vi-skogen.

Vi har en enda vägg i sovrummet som har en ful skada. Med en fototapet blir det perfekt att bara byta just den och låta den i övrigt intakta tapeten vara kvar.
Birgitta
 
Svar: Photowall stödjer VI-skogen

Den här vinsten skulle jag så gärna ge min dotter och hennes man. De har precis köpt ett hus där tapeterna hör hemma i förra seklet och ser hemska ut med alla hål och märken efter allt som tidigare suttit där.
De ska få hjälp att frächa upp nu i veckan av mig och min andra dotter och tapetnedtagning står högt på önskelistan. Så vi har laddat med allt vi behöver för att påbörja nedtagning av gamla tapeter, spackling och allt annat som behöver göras. Tapeterna får de själva välja ut, vi gör bara det tråkiga förarbetet till dom.
Fast vi har ju en annan överraskning som vi tänker göra. Men om det skriver jag inte här ;-)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: Vi-skogen
När vi vinner skall min dotter få den regnskog som hon längtat efter! Vi kan inte resa, men vi kan ha världen i ett rum!
 
Svar: Vi-skogen.

I lördags flyttade vi in i vårt nyrenoverade hus! Satt i köket i morse och åt frukost och tänkte på hur fint det blivt efter renoveringen. Men så tittade jag mig omkring i köket och kände att något saknades. Vi skulle behöva lite färg och form för att få till den där sista touchen. En fototapet från Photowall hade verkligen blivit pricken över iet i vårt kök!
 
De stödjer Vi-skogen.

Motivering: I huset så möts man av en öppen planlösning där allrummet har en fondvägg som är det första som blicken faller på.

Tapetserade upp den när jag renoverade huset vid inflyttningen för snart 10 år sedan och har senaste åren drömt om att få förnya denna fondvägg. Har faktiskt varit inne på Photowall och suktat efter flera läckra motiv och funktionen att ladda upp en egen bild.

Men med 3 små barn och en inkomst som kunnat vara bättre så har det fått stanna vid drömmar. Har nog kollat på alla konventionella tapetsidor och kataloger som finns med upprepande mönster men inget har gett mig den där känslan som en riktig fullskalig och måttanpassad tapetvägg kan ge.

Så det skulle vara underbart att få förverkliga en av mina drömmar med en fotovägg utan att behöva försaka barnen.
 
Vi-skogen

Motivering. Vi är mitt uppe i hallrenovering och har bytt ytterdörr. Hallen är nu målad men en tapet på väggen med trappan ner till källaren hade lyft entrén något kopiöst!!! Håller tummar och tår!!!!
 
  • Renoverad hall med nymålad vägg och en nyinstallerad ytterdörr, väggen verkar förberedd för tapetsering.
Svar: VI-skogen

Motivering: Nu när jag har fixat båda barnens rum så ser mitt rum ganska skabbigt ut i jämförelse. Så jag måste nog göra något åt detta. Har aldrig tapetserat förut så det är väl dags att lära sig! :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Ni stöder "vi i skogen"
Jag skall strax flytta från mitt fina hus till en blank lägenhet och behöver era vackra tapeter.för att trivas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.