Svar: Photowall stödjer Vi-skogen. Tillsammans med Vi-skogen planterar Photowall 5000 träd varje år.

Motivering: Ett av mina barn gifter sig i midsommar och en fototapetvägg med bröllopsfotot skulle passa finfint som bröllopspresent.
 
Vi-skogen

Skulle vilja överraska tanten min med en ny snygg fondvägg i sovrummet, jag är ju visseligen usel på att tapetsera men det skyller jag på billiga tapeter ;)
 
Hej
Svar: De stödjer Vi-skogen.

Vi gör klart vår nyrenoverade Groventre och vill sätta en snygg tapett för att liva upp den men har svårt att hitta och bestämma oss. Denna vinst hade nog gjort vi hitta den lilla pricken över i ett .
Mvh
Leif
 
De samarbetar med Vi-skogen som varje år planterar 5000 träd i Östra Afrika.

Det här är ju rena drömvinsten om ni frågar mig! Vi har ett rum med spruckna och fläckiga tapeter som verkligen behöver få en ny kostym. Men med ständigt andra projekt på gång så har det lagts på is. Fast varje gång man går in dit så gnager ju samvetet på en och en olustig känsla infinner sig. Rummet används minimalt eftersom ingen trivs i det. Det har blivit något av ett upplag för diverse prylar och det var ju inte riktigt det som var tanken. Vi behöver få en spark i baken... Vi behöver få en skräddarsydd leverans hemskickad... Då finns det ju inga ursäkter längre. Det är bara att kavla upp ärmarna och se drömrummet växa fram. Äntligen...
 
Samarbete med Vi-skogen
En målares dröm är att få ha en exklusive vägg i sitt egna boendet istället att vara avundsjuk på dem man satt hos kunderna! Idag är jag student med csn så det får vänta :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Vilka fantastiska tapeter de har. Blossom är en av många favoriter!

Svar: Photowall stöder Vi-skogen.

Motivering: Jag älskar tapeter, och med Photowalls designtapeter kan man ta ut svängarna i inredningen och få till den där lilla extra snygga väggen som är ett blickfång direkt när man kommer in i rummet. Med ett stort hus som vi renoverar skulle det vara uppskattat att få vinna dessa tapeter, så att vi kommer ytterligare ett steg närmare vårt drömhem. :D
 
Svar : " Vi Skogen "
Köpte hus för 3 år sedan som har haft behov att uppfräshas och en del renoveringar.
Har avsiktligt väntat med den kosmetiska touchen i någa rum och det skulle vara inpirerande med en fondtapet i vardagsummet så att jag kan slutgöra att också i en miljöaspekt göra en uppdatering med egen omklädning av möbler utifrån en spännande fondtapet istället för att köpa nya. Mitt recycling tänk fungerar utmärkt och det behövs inspiration för att göra bra val.
// Anita
 
KristinaRT
Svar: Vi-skogen

Äldsta sonen fick en helrenovering av sitt rum i 13-årspresent, och vill jättegärna ha en fototapet på en vägg. Han vet att han vill ha något japaninspirerat, men vi har haft svårt att hitta något passande eftersom det är snedtak. Han har funderat i ett år nu utan att hitta vad han vill ha. Hos Photowall skulle han alldeles säkert hitta något han gillar (och kanske kan lillebror också få en egenhändigt vald tapet så vi slipper avundsjuka ;)).
 
Photowall.se stödjer Vi-skogen!

Jag tycker inte att jag ska vinna. Men jag tycker att min äldsta son ska det! Skulle vara fantastiskt att smacka upp en ”sportvägg” på hans rum. Gissar han skulle välja ”Santiago” till pappans stora lycka ...även om mamman kanske hellre väljer en aningen mer diskret tapet såsom ”Soccer Field in sunlight”
 
Vi-skogen!

Efter 6 år i en ny stad boendes i diverse studentlyor har jag äntligen fått tag i min första permanenta bostad! Lägenheten har dock en bedrövlig grå fondvägg med med inslag av den äldre lila fondväggen som var där innan.

Då kan jag även bjuda hit min mor som är bäst i familjen på att tapetsera vilket skulle vara roligt!
 
Vi-skogen är organisationen de stödjer.
Vi bor i ett hus från 50talet. Vårt vardagsrum skulle bli så snyggt med en ny tapet att titta på.
 
D09
Svar: Photowall stödjer Vi-skogen

Jag har en vägg i sovrummet likväl som i trapphuset som är jättetråkig och där en motivtapet skulle lyfta hela utrymmet :)
 
Photowall stöder den svenska biståndsorganisationen Vi-skogen.

Vi har nyligen köpt ett hus där båda grabbarna ska få egna sovrum. Hade varit superroligt för dem att få snygga väggar!
 
Svar: De stödjer Vi-skogen!

Motivering:
Jag och sambon håller på med en ytskiktsreform deluxe i en till synes evig kamp mot strukturtapet anno -83, och med sambon som designansvarig fondväggsentusiast stöter jag ofta på mer eller mindre krångliga mönster och tidskrävande genomföranden.

I takt med att tiden går så börjar strukturtapeten sakta få ett grepp om mig, jag anar en viss psykologisk krigsföring! Så för våran skull, (och eventuella framtida ägares.) bidrag till kampen om ett modernare boende.

Och en glad sambo :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: Vi-skogen
ÅÅÅh, tänk att få byta ut mina sovrumstapeter från 70-talet, som är av kork!!! mot något sånt här! Vilken lycka!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.