Avslutad: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
Designtapet med stor vågmotiv framför Mount Fuji installerad som fondvägg i ett modernt rum.
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: https://www.photowall.se

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Redigerat:
  • Gilla
Tommy Ax och 5 till
  • Laddar…
Svar: Photowall stödjer Vi-skogen.

Motivering: Det är tre år sedan vi flyttade till huset och ännu har vi inte fräschat upp vardagsrummet.
Stora väggen som man ser redan när man kliver in i huset är idag i grov vävtapet med en smutsgul färg och helt utan utsmyckning då vi inte hittat något stort nog som skulle passa.
En läcker fototapet på denna skulle verkligen liva upp vårt hus!
 
Svar: Photowall stöder den svenska biståndsorganisationen Vi-skogen.

Motivering:
Till jul ska vår nyblivna tonårsdotter få sitt första egna rum när den tidigare oinredda övervåningen efter två års jobb står klar. Vi planerar ett jättestort paket (30 m2! :)) och en snygg fondvägg från Photowall på insidan skulle verkligen vara pricken över i!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
-----------------------------------------------------------------
De stödjer Vi-Skogen.
Vi byggde till vårt hus för två år sen vilket resulterade i två nya rum. Ett stort härligt sovrum och ett kontor/gästrum. I och med att vi i det skedet inte visste hur vi ville ha det blev alla väggar vita. Fint men nu börjar det bli tråkigt. En härlig fondtapet i sovrummet skulle göra det så mycket mera ombonat och härligt.
//niklas
 
Vilka fantastiska tapeter Photowall har på sin hemsida, verkligen inspirerande.

Svar: Vi-skogen samarbetar Photowall med.

Samt Hans Andersson Recycling AB numera Veolia AB sköter återvinningen. Vilket låter fantastiskt bra.

Motivering: Vi flyttar in i vårt nya hus imorgon. Där får vår son Mateo 1,5 år sitt första egna rum. Rummet är tapetserat med en häftig tonårs-tapet med graffitimotiv. Vi vill tapetsera om rummet med något som passar ett litet barn. Med tapeter från Photowall så kommer vi absolut att hitta något mer passande motiv.

Kul tävling i ett passande skede för oss.
 
Vi-skogen!

Jag har en riktigt fin tapet från Photowall som legat i sin kartong i över 5 år. Beställde den för att ha i mitt kommande drömhus. Så fin var den, och är fortfarande!
En fondvägg med skog.
Nu 5 år senare har vi själva byggt klart (nästan) vårt drömhus. Men tapeten jag beställde då passar ingenstans nu.
Så om jag vann skulle jag komplettera så den kunde täcka hela väggen i vårt gästrum.
Samt att jag redan hunnit fastna för en annan tapet jag älskar som skulle passa så bra i vårt sovrum.
Emerald Moss heter den.
Hela huset är byggt med naturen som tema, så det ligger mitt i skogen. Så mossgrönt sovrum skulle man verkligen sova gott i!
Har redan köpt mossgröna matchande gardiner!
 
De stödjer Vi-skogen.

Vi flyttade in i vårt hus förra våren. Tapeterna var då lagom märkta av föregående ägares två barn. Vi vill givetvis ha våra tapeter märkta av vårt eget barn varför det är läge att tapetsera om och en fondvägg med naturtema skulle passa oss fantastiskt!
 
Svar: Vi-skogen.

Eftersom vi renoverar trots en liten budget skulle detta vara en väldigt uppskattad vinst!
 
Svar: Photowall stödjer Vi-skogen

Motivering:
Det var en gång en tråkig vit sovrumsvägg, som blev ännu tråkigare när en kopp kaffe landade där tidigt en morgon.
”Land of Coco” skulle skapa värme och lugn i sovrummet!
 
  • Vägg med kaffefläckar, tänd vägglampa och nattduksbord med broschyr och kort.
  • Gilla
annastrandh1
  • Laddar…
Svar: Photowall stödjer organisationen Vi-skogen

Sedan vårt husköp har jag sneglat på ett av de rum som väntar på renovering och tänkt mancave. Min fru har nu börjat kalla samma rum för yogarum vilket jag antar är en annan benämning för mancave. Vi är nu också rörande överens om att varje mancave (eller yogarum som det tydligen också kallas) bör ha en fototapet med en lugn och stilla skogsscen.
 
  • Älska
Maria T
  • Laddar…
VI-SKOGEN
Har länge funderat på ett ljusblått tak i sovrummet och Suminagashi Marbling - Kiiro skulle passa bra.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn designtapeter till ett värde av 5000:-
[bild]
Skapa en helt ny stämning i rummet med en fondvägg av foto- eller designtapet! På Photowall.se kan ni välja mellan över 10 000 olika motiv och få allt från en lugn naturbild, fantasybild eller hektisk storstadsbild på väggen. Perfekt för att skapa ett komplement till sin möblering. I sortimentet finns också designtapeter med mönster avsedda för barnrum, sovrum, vardagsrum och mer. Värdechecken räcker till en vägg på ca 500 x 250 cm, men ni anger era egna exakta mått vid beställningen, och får alltså en skräddarsydd tapet hemskickad.

Totalt värde: ca 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Photowall.se stödjer en organisation i deras miljöarbete, vilken då?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 3 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photowall.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg också gärna in en bild på vårt Forum, av vinsten när den är på plats!

Vi tackar Photowall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: Photowall stödjer vi skogen
Motivering: En idyllisk sommarbild på fototapet skulle vara ett bra sätt att få de kalla höstvindarna och mörka vintern att kännas mer behaglig och att ha något att se framemot
 
Vi- skogen!

Vi älskar att vara i skogen, men i bland måste man vara inomhus.
Att ta in en del av naturen skulle vara en lösning.
I vår hall möts man av en stor vägg vid trappan som går till nedervåningen.
Där skulle fototapeten Birch Forest i Dalarna sitta som en smäck!
 
F
Vi-skogen.
Håller på att välja en tapet just nu till en fondvägg i sovrummet
Hade varit perfekt till vår vägg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.