4a färger.

Ja skulle behöva en ordentlig jacka då ja ska fortsätta och jobba med garaget. De fick lixom stanna upp lite då vi fick tillökning nyss. Så ja kommer ej hinna allt ja ska innan kylan kommer. LILLA HJÄRTAT MÅSTE JU FÅ TIDEN NU SÅKLART.
 
4 färger

När jag flyttade från lägenhet till hus hade jag bra koll på att det är mycket i verktygsväg som är bra att ha men jag hade inte tänkt på att det även är bra att en liten annan sorts kläduppsättning när man är ute och krattar, skottar, gräver, målar och fixar. Den här jackan hade varit perfekt i husgarderoben!
 
Svar: 4 färger.
Perfekt jacka i höst/vinter-rusket när jag och min sambo ska bygga färdigt växthuset. :)
 
Svar: Finns i 4 färger.

Igår kväll när jag packade ihop från vårt fritidshus bygge för att göra kväll, vände jag mig om lite för nära innerväggen och rev upp hela ryggen...... på jack spiken också.....
Är inte detta ett tecken om nått....
 
Svar: 4
Jobbar i skogen emellanåt, finns inget värre än när jag känner att kläderna jag har på mig inte räcker för att hålla den bitande kylan borta. Detta hade varit ett grymt tillskott till vintern.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tävling: Vinn praktisk GORE-TEX jacka som klarar vintervädret

Den här veckan kommer vinsten från Bygghemma.se och Fristads. Det är en kraftig skaljacka i GORE-TEX-material som är vatten- och vindtät med andasfunktion. Ett perfekt höst-, vinter- och regnplagg i ett, testad i regnrum för högsta kvalitet. Den har en avtagbar huva och den fleecefodrade kragen är förhöjd baktill för extra skydd. Du tvättar den enkelt i egen tvättmaskin, på 60°.

[bild]

Totalt värde: ca 4 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många färger finns denna jacka i?

Svaret hittar du här: [länk] />
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 27 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-4färger Skulle sitta fint å slippa sitta inne
Trots väder det gör fin produkt-reklam Å en varm å go gubbe :)---------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Bygghemma.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Skulle sitta fint å slippa sitta inne oavsett väder 4 färger
 
P
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tävling: Vinn praktisk GORE-TEX jacka som klarar vintervädret

Den här veckan kommer vinsten från Bygghemma.se och Fristads. Det är en kraftig skaljacka i GORE-TEX-material som är vatten- och vindtät med andasfunktion. Ett perfekt höst-, vinter- och regnplagg i ett, testad i regnrum för högsta kvalitet. Den har en avtagbar huva och den fleecefodrade kragen är förhöjd baktill för extra skydd. Du tvättar den enkelt i egen tvättmaskin, på 60°.

[bild]

Totalt värde: ca 4 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många färger finns denna jacka i?

Svaret hittar du här: [länk] />
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 27 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Bygghemma.se för att de sponsrar den här tävlingen.
4 färger. En bra jacka till långa hundpromenader i vinter. Min Lisa behöver sin motion och då är det bra att matte är rätt klädd.
 
4färger : Skulle sitta fint å slippa sitta inne
Trots väder å istället vara ute å vara varm å
Å go reklamgubbe
 
4färger

Jag cyklar till jobbet 5km bort i ur och skur. Jag bor på västkusten där det regnar ”från höger” så jag vet att det enda som kan hålla mig torr är en kvalitetsjacka. Min gamla är för sliten då den inte är tät längre.
 
Jackan finns i 4 färger
Jag behöver den när jag tar hand om våran och Sveriges framtid. Nämligen era barn.
Är ute alla väder när jag jobbar som förskollärare.
 
4 färger

Skulle vara skönt å slippa jobba klädd som en Michelin gubbe med tusen lager nu när kylan börjar komma.
 
richardtenggren
Det finns fyra stycken alternativ att välja på, gällande färg.

Då vi bor väldigt nära havet, ~50 m kanske, så kan vädret ibland vara lurigt och blåsigt, speciellt på hösten. Så det kan vara svårt att klä sig.
Har lagt om tak när det blåste kring 27 m/s.
 
GORE-TEX jackan som tål vinterväder finns i 4 olika färger.
Jag är en aktiv pensionär och behöver en bra jacka som håller mig varm, utan att ta på varma tröjor och gör att jag lätt kommer ut.
/Elisabeth Stewart.
 
4
Eftersom jag är fattigpesionär skulle den sitta fint! :thinking:
 
Fyra färger.

Önskar mig en rejäl och varm jacka när hösten och vintern knackat på dörren.

Mvh Danne
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.