Hej!

Jag har köpt ett litet kedjehus med relativt stor och fin trädgård. En sak jag inte är nöjd med är utsikten från matrummet och uterummet. Det är mot grannens husvägg och min garagevägg som en liten innergård. Först tänkte jag pallkragar med jordgubbar men det är ganska skuggigt och mörkt från väggarna. Kanske en spaljé som sitter en bit från grannens vägg? Kanske nån praktisk funktion och komposten så den är nära? Tips emottages gärna.

/Tobias

Vy över en trädgård med gräs och blommor, ett uterum och närliggande husväggar som skapar en innergårdseffekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Utsikt från matrum och uterum med syn på trädgården och staket, skuggigt område.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Utsikt från ett matrum och uterum mot en skuggig innergård med grannens husvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trädgårdsplan med möblerat uterum mot en vägg, omgiven av grönt gräs och markerat område för förbättring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Med en stor kanon kan du visa biofilm på kvällarna, eller vajande palmer på repeat :p
 
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Nu går det att svara i tråden igen. Jag flyttade den för att den låg i Fråga trädgårdsdesignern, Cajsa svarar ju inte där nu.

För att fråga Cajsa Lundin fråga här:
https://www.byggahus.se/tomt/alla_fragor
 
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
P Plutus skrev:
Med en stor kanon kan du visa biofilm på kvällarna, eller vajande palmer på repeat :p
Lustigt att du säger det. Det var faktiskt en av mina första tankar också. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.