Ångrar ni att ni har skaffat fiber?

  • Ja, jag har skaffat fiber och ångrar mig :(

    76 Röster 3,1%
  • Nej, jag är nöjd med mitt val att skaffa fiber :)

    1 750 Röster 72,0%
  • Jag har inte haft möjlighet att skaffa fiber.

    183 Röster 7,5%
  • Hade inte köpt huset om det inte haft (snabb möjlighet till) fiber

    422 Röster 17,4%
  • Antal röster
    2 431
J
Mycket bra för dom som undrar vad Apple sysslade med när de tog fram den nya fjärren.
 
harry73
Jag har en harmony hub. Funkar bra den med
 
harry73 harry73 skrev:
Jag har en harmony hub. Funkar bra den med
Riktigt trevligt med ir-blastern i den, har digitalboxen och hubben i ett skåp och kör radio till hubben låter den skicka ir till boxen.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
J jonko skrev:
Riktigt trevligt med ir-blastern i den, har digitalboxen och hubben i ett skåp och kör radio till hubben låter den skicka ir till boxen.
Japp, riktigt bra!
 
R
MathiasS MathiasS skrev:
Jag är på Jannes sida. Direkt när vi började använda CD's app i AppelTVn så slutade frågorna komma om hur man startar tv, förstärkare, mottage och får det att fungera. Alla fattar och 9 av 10 gggr startar allt av sig själv när man trycker på applefjärren.

Eftersom jag dessutom kan köra VLC i den så försvann också behovet av att ha någon separat mediaspelare.
Testa MrMc på Apple TV:n, det är en fork av Xbmc/Kodi som är godkänd för appstore.
Funkar kanon vilket gjort att min htpc med kodi numera samlar damm.
Och finns IP-TV Client inbyggd däri för de som kör det.
 
Tack för tipset, den ska jag gärna testa även om vlc är rätt stabilt. Iptv är på gång här så bra om allt kan köras från samma app
 
J
Frågan är om ni snackar om samma IPTV nu (typ GSE?) bara så du inte förväntar dig för mycket...Iofs funkar Telias IPTV i Apple TV också.
 
K karlmb skrev:
Japp, riktigt bra!

Det var främsta skälet till att jag skaffade den.
 
J Jocke Best skrev:
Frågan är om ni snackar om samma IPTV nu (typ GSE?) bara så du inte förväntar dig för mycket...Iofs funkar Telias IPTV i Apple TV också.
Jag snackar 18000 kanaler för 120kr per månad.

/M
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag snackar 18000 kanaler för 120kr per månad.

/M
Vilken lev är det?
 
MathiasS MathiasS skrev:
Jag snackar 18000 kanaler för 120kr per månad.

/M
Letar ny leverantör då den jag hade börjat krångla rejält.
Har du nån rekommendation?
 
harry73
MathiasS MathiasS skrev:
Jag snackar 18000 kanaler för 120kr per månad
Ja, med såna erbjudanden behöver man stark moral för att motstå. Jag jobbar på moralen och hoppas den vinner.
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Ja, med såna erbjudanden behöver man stark moral för att motstå. Jag jobbar på moralen och hoppas den vinner.
Jobba på du. Jag kompenserar genom att vara jätte jätte snäll vid andra tillfällen istället.
 
  • Haha
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Betalar 179 för IPTV över fiber och ett 30-tal kanaler, där max 5-6 används frekvent.
Är värt 50kr extra för att slippa de övriga 17970 ;)
 
  • Gilla
Markarbetaren och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.