Avslutad: Vinn den perfekta kombon för ditt hemmaprojekt
Portabel arbetsbänk i användning och person som vilar i hopfällbar hängmatta utomhus.

Den här veckan tävlar ni om två produkter från CoolStuff.se! En portabel, hopfällbar arbetsbänk och en likaså hopfällbar hängmatta, så att du, när du jobbat klart, kan ta en välbehövlig vila. Keter hopfällbara arbetsbänk har stor arbetsyta, tål hög belastning och de medföljande tvingarna håller det du jobbar med på plats. Det fälls upp i en handvändning och kräver inga verktyg för montering. Den hopfällbara hängmattan med stativ är lätt att hantera, väger under 10 kg och klarar att bära personer upp till 110 kg. Den kommer med tillhörande bärväska för enkel förvaring.

Totalt värde: ca 1 600 kronor


Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilket år grundades e-handelsföretaget CoolStuff.se?
Svaret hittar du här: https://www.coolstuff.se


Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 30 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från CoolStuff.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar CoolStuff.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Redigerat:
Fadai
1999. Har f n hängmattan mellan tomtens enda två träd, och där gassar solen. Håller på att göra snickeri av pannrummet så arbetsbänk skulle vara super. Summa summarum: dessa saker skulle bli välanvända hos mig.
 
Coolstuff.se grundades 1999.
Efter att ha slitit en halv sommar med att byta taket i stugan tycker jag att jag förtjänar en hängmatta. Tyvärr kommer jag har behov av arbetsbänken också då det saknas lite lister och plankor att sätta hängrännor och stuprör på...
 
Grundades 1999.

Nybliven ägare till hus och med så många renoveringsideer i huvudet att det blir som ett brus. Nu behövs planering och strutktur och kanske en och annan lur. Med en hopfällbar arbetsbänk kommer arbetet gå som en dans och kanske blir det min sambo som tar den där luren i hängmattan på säker distans.
 
Grundades år 1999.

Har precis köpt ett radhus med omfattande renoveringsbehov, i renoveringssyfte skulle arbetsbänken göra nytta, och nödvändiga pauser i hängmattan är viktigt :)
 
Grundades 1999

Precis köpt hus och står inför renoveringar så en bra arbetsbänk skulle komma väl till pass. Min trädgårdsgalna fru insisterar på att altan, växthus och planteringar ska anläggas nästa sommar så den lilla del av min semester som blir över skulle jag gärna tillbringa i en skön hängmatta med arbetsbänken bredvid laddad med mitt hembryggda "Brewbarrel" CoolStuff öl som står på jäsning i detta nu.
 
Svar 1999
Som nybliven husägare så finns det fantastiskt många saker som man egentligen hade behövt införskaffa. Arbetsbänk och hängmatta är två utav dessa saker. Hade varit underbart att kunna slå två flugor i en smäll.
 
Svar: 1999

Litet förråd med för mycket saker. Inte plats till någon riktig arbetsbänk där. Använder barnens lilla trädgårdsbord när jag ska såga och hyvla. Jag laddar upp mina batterier bäst genom att försöka laga grejer och bygga. Min fru däremot genom att ligga och läsa. Hon önskar sig en hängmatta men vi har inga träd som passar. Jag skulle ge bänken till min son som fyller nio den 27/9 (med villkoret att pappa får låna den ibland...). Han har precis börjat med syslöjd i skolan och längtar till nästa termin när de ska ha träslöjd istället. Alla skulle bli glada här i huset!
 
1999

Då tomtens enda två träd är ca tre år gamla äppelträd vore det förödande med en hängmatta där.
Lika illa är det ställt med arbetsyta i garaget då någon tänkt krokigt vad gäller garagets storlek och min bil.
Därför vore hopvikfällbara prylar som dessa magiska hemma!
 
1999, kapade ner alla träden som börjat växa i muren för att ordna till den, nu har jag ingenstans att hänga upp en hängmatta...
 
Svar: 1999

Min man och jag har köpt vårt första hus och jag är den händiga av oss. Trots detta så vill han bygga ett utekök själv ‍♀️ Han behöver all hjälp han kan få medans jag kan vila och titta till barnet i hängmattan i trädgården
 
Grundades år 1999

Med detta kan man ligga och övervaka när frun jobbar ;)
 
1999

Råkade såga rakt igenom min portabla arbetsbänk i somras, så skulle verkligen behöva en ny!

Avsaknad av lämpliga fästpunkter, har gjort att vi aldrig skaffat någon hängmatta, men nu så!
 
Har min första pensionärsdag nu på måndag och ser fram emot att ta hand om huset och alla byggnader. Då behövs verkligen en superfin arbetsbänk och en hängmatta att vila i. Det är bråttom för snart är hösten här och då är det nog inte säsong för hängmattan. Arbetsbänken passar ju även inomhus så den kommer alltid till nytta .
 
Glömde svara på frågan 1999
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.