Svar: Alternativ 2, dvs tre våningsplan.

Jag vill vinna för att kunna överbevisa min svärmor om robotdammsugarens förträfflighet!
 
Alternativ 2: 3 våningar

Tycker om när det är rent men inte att städa.
 
Svar: 2

Neato gör det fint och rent
golvet blir så lent
gillar att städa
varje liten bräda
gäller också mattor
och alla plattor
 
Svar: 3 våningsplan (alternativ 2).

De säger att lite skit i hörnen är bättre än ett rent helvete... Men med en Neato i vårt hem kommer vi få rena hörn och en himmelsk tillvaro utan tjat om städning!
 
Svar: Alternativ 2. Den klarar av 3 våningsplan.
Som nyblivna husägare till en 3-våningsvilla & med en gammal dammsugare som pryds av silvertejp för att hålla fast luftfiltret hade denna underlättat vår vardag oerhört samt varit ett snyggt tillskott till familjen. Drömmen att kunna dammsuga hemmet samtidigt som man är på jobbet kan nu faktiskt bli sann!
Neato Botvac D7 Connected, snälla bli min! :love:

//Linn Burman
 
Svar: alternativ 2

Mannens son som sköter dammsugningen hemma skall flytta så nu behöver jag ha ”någon” annan som sköter det så jag kan fokusera på andra projekt
 
N
Svar. Alternativ 2.

Motivering. Vi har 2 våningar och 3 småbarn så kanske denna robot skulle underlätta våran vardag. Känns som det enda vi gör är att dammsuga.
 
Alternativ 2 (3 våningsplan)

Ska bli samo snart..och inte bara med en kvinna utan hennes gigantiaka schäfer(som fäller typ all sin päls 1 gång i vecka ) samt hennes 2 kattat. Hoppas de håller i längden...
2 barn samt 3e på gång.
 
Alternativ 2.
Har haft en robotdammsugare som var så dum så klockorna stannade. Fanns ingen ork och den knuffade omkull saker. Den gick till återvinningen. Hoppas på denna :)
 
Svar 2. 3 våningsplan vilket vi har så den hade utnyttjats maximalt.

Min sambo har läst att män som städar hemma får mer sex så han tycker att jag ska vinna den så att han kan ”städa”. :crysmile:
 
Svar: alternativ 2

Vi är flera i familjen som lider av damm, päls, pollen och kvalster allergi.

Denna robot skulle göra livet lite lättare för oss, slippa behöva dra fram dammsugaren varje dag.

Mer tid att umgås och slippa må dåligt i vårt hem.

Hoppas...hoppas....
 
Hej!

Det rätta svaret på frågan är 2 (3 våningsplan).

Jag skulle verkligen behöva vinna denna värstingrobot. Anledningen är dessa två. Jag kommer aldrig ikapp deras yrande av päls med min vanliga dammsugare .








Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Låt värstingroboten sköta städningen!
[bild]


Den här veckan kan du vinna en Neato Botvac D7 Connected robotdammsugare som med LaserSmart™-teknik läser av och kartlägger hela ditt hem och skapar en planritning som roboten följer. Den rör sig i raka linjer istället för ett slumpmässigt mönster. Du styr den med en app, kan skapa olika städzoner i hemmet och programmera den till att städa när du vill. Tack vare att fronten är rak, kommer den även åt att städa i alla hörn.

Totalt värde: ca 7 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur många våningsplan med förprogrammerade städzoner har appen stöd för?

Svaret hittar du här: [länk]

  1. 2
  2. 3
  3. 1
    Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 23 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
 
  • Två långhåriga katter framför en tegelvägg, en med slutna ögon och en med blå ögon som ser upp.
Hej,

Svaret på frågan är alternativ nummer 2. 3 våningsplan.

Nyinflyttad i nybyggt hus, efter nekat bygglov på felaktiga grunder som försenade inflyttningen. Därav bostadslös i 2 veckor med 2 barn. Väl inlfyttade funkade varken ugn eller torktumlare på 2 veckor innan dem reparerades. Flyttfirmad slarvade bort dammsugarslangen under magasineringen av alla mina tillhörigheter så just nu går det sämre med dammsugningen. Vi hade gärna uppskattat om något gick smidigt för en gång skull och det verkar den här robrten göra! :)
 
Svar: alternativ 2

Motivering: detta är min enda chans att få en robotdammsugare in i huset då min fru vägrar investera i en. Vill inte lägga 90 min. på dammsugning varje lördag. Hjälp!
 
Oj, de var en tuff fråga ;) ..

Jag svarar ... 3 våningsplan.

Automatiserar mitt hem med allt jag kan komma på nu.
Utomhus vann Bosch och inomhus kör jag zwave överallt.

Renoverar och bygger om och lägger nytt golv på bägge våningar och plockar bort alla trösklar.
Nästa steg är att jag lovat frugan en damsugarrobot.

Det vore väl härligt o ge henne detta i present!
Obs hoppas hon hittar hit, det hade ju eventuellt sabbat överraskningen.

Tack så länge :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.