Svar: alternativ 2, 3 våningar

Med två barn, 3 och 6 år gamla, är huset i ett ständigt behov av städning. Att få huset städat och mer tid till barnen vore obeskrivligt. Att man sedan får de förrädiska legobitarna undanröjda med skulden lagd på roboten får ses som en bonus.
 
Svar: alternativ 2

Min fru har skadat båda benen och jag är nu personlig assistent åt henne samt sköter hela hushållet för en överskådlig framtid. Lite stäldhjälp från den där roboten hade verkligen förenklat vardagen.
 
Svar, Alt 2.

Med en whiplashskada är inte dammsugning prio ett, så denna vore toppen.
 
Alternativ 2.

Älskar känsla att gå barfota på rent golv. Det är livskvalité. Hade mer tid till trädgård, inredning av ovanvåningen mm. Hade mer kvalitetstid att umgås med mitt barn. Hjälpa och stötta, finnas nära. Vi har ju bara varandra. :heart:
 
Svar: Alternativ 2 (dvs tre vångingsplan)

Vi har haft en robotdammsugare av samma märke som nu gått sönder efter 4 år. Den har varit helt superbra. Precis ett nyfött barn och en ny dammsugare skulle hjälpa vår ekonomi och underlätta tiden framåt.
Mvh Joakim
 
Svar: Alternativ 2, dvs tre våningsplan.

Upp till bevis. Vi har tre våningsplan, så det skulle bli intressant att se om den håller det den lovar. Undrar bara om den är barnsäker...
 
Tre våningsplan.

Jag skulle gärna vilja ha hjälp av ett proffs för att jaga kattsanden i hallen när jag själv tar mig tid att träna eller umgås med familjen. Vi köpte ett hus som var lite för stort för vår tidigare Neato robot så den gav upp och står nu i förrådet trots nytt batteri och ny borste. Skulle gärna vilja ersätta den med en som inte går ut i strejk.
 
Alternativ 2,

detta är den perfekta motivationen för mina 2 grabbar att plocka upp allt Lego innan läggdags då roboten kommer äta upp allt som ligger kvar under natten när den får göra rent bottenplan med lekrummet..
 
L
Svar: Alt 2, 3 våningsplan

Motivering: Vår nuvarande dammsugare har lite för mycket silvertejp för sitt eget bästa. En Neato skulle verkligen underlätta livet!
 
Svar 2, 3 våningar.

Jag hinner inte dammsuga, jag har en vind att isolera. Till råga på allt med lösull som skräpar så vansinnigt.
 
L
Svar 2 Hoppas på tur å att den fixar katthår på mattor oxå.
 
Alternativ nr2 alltså 3 våningsplan.

Min motivering är att vår lilla dotter, som just nu lär sig äta själv, slänger mer mat på golvet än i munnen. Därför hade det varit otroligt skönt att slippa dra fram dammsugaren varje dag och istället låta en robot hålla rent.
 
Alternativ 2
Motivering: Livet är för kort för att släpa runt en dammsugare.
 
Hej Hopp

Alternativ 2, tre våningsplan.

Jag skulle vilja vinna för att jag är lat. Så enkelt är det, jag är för lat för att städa så ofta som det kanske borde göras här hemma.
Släpa fram dammsugaren är inget jag gör allt för ofta, vilket jag vet är tokfel egentligen.
Städa ofta så blir det inte smutsigt, men det är där jag hoppas lilla Neato kommer in i bilden och blir min räddare.

Sen är jag även för lat för att gå med mitt Pokemon Go spel som man gör göra för att kläcka ägg och annat, men om man kopplar in mobilen i en powerbank ooch lägger den på dammsugaren så kanske jag få ihop lite distans även där?!

Ha det fint,
Tommy
 
Svar: 3 våningsplan (alt 2).

Förutom att jag är barnsligt förtjust i all teknik skulle denna robotdammsugare verkligen bidra till vår familj genom att vi får mer tid tillsammans.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.