Svar: Alternativ 2 (dvs tre vångingsplan)
Hade vart kul att få ordning och reda samt slippa smulor och hundhår.
 
Svar: Alternativ 2.

Motivering: Gick från mindre lägenhet till 2-plansvilla på 150kvm. Tyckte redan i en 3-rummare att det var supertråkigt att dammsuga, kan ju inte påstå att det vart roligare när man dessutom har TVÅ våningar att dammsuga..
För att göra det extra roligt så har dessutom sambon TVÅ marsvin som dräller spån och övrigt runtomkring sig hela tiden, att då kunna ha en god liten städande vän i form av en Neato Botvac D7 hade ju bara varit på tok för guld!
Förstå att få komma hem till ett nystädat hem efter jobbet, dag efter dag efter dag - Vilken dröm!
 
Jag är en nyfrälst hemmasnickrare och vill ha mer tid till att lära mig snickra och bygga på altanen. Så en damsugarobot vore perfekt! Svaret är förresten alt. 2, 3 våningar.
 
Alternativ 2, tre våningsplan!

Motivering: Låt mig slippa detta oändliga arbete och istället spendera tid på vettiga saker. Exempelvis förkovra mig i all kunskap på detta forum och verkliggöra den i förbättringsarbeten i vårt nyköpta hus.

/Marcus
 
Svar: Alternativ 2

Vi köpte vår Neato för 6 år sedan och den levde ett sunt liv med att ta reda på en Kakadua och en katt på de 100kvm de lever med oss på.
Nu har den gått vidare till robothimlen och han är saknad varje dag vi kommer hem.
 
Svar: 3 våningsplan (alternativ 2).

Med tre katter och en hund så ökar ju behovet av att dammsuga något (JÄTTEMYCKET!), därför vore det väldigt skönt att få hjälp av det. Med en bebis som snart tittar ut så känns det inte direkt som att tiden och orken för att städa kommer att öka heller. Eftersom den klarar 3 våningsplan fixar den dessutom hela huset, perfekt!
 
S
Alternativ 2, tre våningsplan.

Dammsugning är ständigt ett hett samtalsämne här hemma och just dammsugningen har jag och sambon väldigt olika syn på när den behöver ske, detta leder ofta till tråkiga konflikter, konflikter som skulle undvikas med en robotdammsugare!
 
Svar: Alternativ 2, tre våningsplan

Den skulle passa perfekt i vårt tvåvåningshus. Vi har kollat ett tag nu på denna men då jag varit föräldraledig och min fru pluggar så har det inte riktigt varit ett alternativ så hoppas på en vinst här
Skulle vara roligt att se den klara utmaningen att hålla det rent. Vi har två hundar varav en är allergisk mot hushållskvalster så behöver dammsuga ofta för att underlätta för honom och nu när sonen ska börja på förskola skulle vardagspusslet bli mycket enklare att få till om man inte behövde tänka på att dammsuga. Att få den tiden att spendera som en familj skulle vara guld värt
 
Svar Alternativ 2.

Bättre med ett rent hem, än med ett rent helvete.

Frugan skäller så när jag inte dammsuger. Kanske är en robot lösningen på problemet.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Låt värstingroboten sköta städningen!
[bild]


Den här veckan kan du vinna en Neato Botvac D7 Connected robotdammsugare som med LaserSmart™-teknik läser av och kartlägger hela ditt hem och skapar en planritning som roboten följer. Den rör sig i raka linjer istället för ett slumpmässigt mönster. Du styr den med en app, kan skapa olika städzoner i hemmet och programmera den till att städa när du vill. Tack vare att fronten är rak, kommer den även åt att städa i alla hörn.

Totalt värde: ca 7 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur många våningsplan med förprogrammerade städzoner har appen stöd för?

Svaret hittar du här: [länk]

  1. 2
  2. 3
  3. 1
    Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 23 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Svar alternativ 2: dvs 3 våningsplan

Eftersom jag jobbar så mycket och sällan hemma, våra det jätte bra att ha en ” hembiträde ”
 
Svar: alternativ nr 2

Idag skrev vi under ett köpekontrakt för ett fritidshus. Enligt §14.5 skall det finnas en "Neato Botvac D7 Connected"...
 
Svar: alternativ 2, 3 våningsplan

Vill kunna skrämma skiten ur katten både från soffan och på jobbet.
 
Rätt svar är nr 2, dvs tre våningsplan.

Med huset fullt av ungar och djur, kombinerat med massa grus på gårdsplan och nyklippt gräs på gräsmattan har man snart allt inne... En dammsugare av den här kalibern hade verkligen varit ett välkommet tillskott i familjen och blivit en kör familjemedlem.

Neato: Välkommen till familjen ❤️
 
Rätt svar är nr 2, dvs tre våningsplan.

Med huset fullt av ungar och djur, kombinerat med massa grus på gårdsplan och nyklippt gräs på gräsmattan har man snart allt inne... En dammsugare av den här kalibern hade verkligen varit ett välkommet tillskott i familjen och blivit en kör familjemedlem.

Neato: Välkommen till familjen ❤️
 
Alt.2

Med en grabb på 2år6m och en till på 8månader som älskar ris, ris är då satans påfund, iaf när det hamnar på golvet, det sprider sig som löpeld under torkan!! Jag och min sambo trodde våran älskade hund skulle städa, men nej, hon är matkräsen som ingen annan, hon slickar i sig, om det finns, såsen på riset eller pastan, lämnar allt, sen sprider även hon sin lurviga päls lite då och då om året när det är dags att fälla.. Skulle va så otroligt skönt att slippa ha åbäket till dammsugare framme hela tiden, sen får ju yngsta grabben något att krypa runt med på golvet! Livet skulle bli lite lyxigare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.