richardtenggren
Svar: 3 våningsplan (alternativ 2).

Det här skulle passa perfekt här hemma nu, vi har faktiskt en äldre variant men den har dött under tiden vi renoverat och haft den parkerad.
Med en nyfödd här hemma är tiden till städning knapp och vår hund har tyvärr inte upphört med att lossa hår för att underlätta något ;)
 
3 st. våningsplan
Min motivering är att vi nyligen köpt hus och detta skulle vara ett fantastiskt hjälpmedel för oss att städa huset och den första smarta apparat för oss. Då kan vi umgås mer med våra barn istället för att städa!
 
Rätt svar - Alternativ 2: 3 våningsplan.

Motivering:
Med ett stort hus och 4 barn hade det varit otroligt skönt att lägga tiden på att vara med just barnen, än att dammsuga stup i kvarten! Tiden är värdefull.
 
S
Svar 2.
Har alltid varit intresserad av att se hur bra en robotdammsugare tar bort smutsen och om man behöver justera trösklar, bilda fast bord och stolar i taket för att det ska bil rent, nu finns det möjlighet att slå håll på dessa förutfattade meningar (förhoppningsvis).
 
Svaret är alternativ 2 (3 våningsplan)

Vi har två småbarn som drar in sand och annat smuts i helt otroliga mängder, vet inte hur de lyckas?! Dammsugaren åker fram minst en gång om dagen! Det börjar bli tröttsamt och vinner jag den här får jag eller sambon mer kvalitetstid med familjen istället för att jaga dammråttor. Håller tummarna.
 
Alternativ 2!

Åh! Denna fina dammsugare blev jag så sugen på! Har precis flyttat med min familj från en liten lägenhet till ett trevåningshus och som vi springer i dessa trappor. Vi är totalt ovana med trappor och glömmer saker på varje våningsplan vilket resulterar i att vi kutar upp och ner hela dagarna. Jag började precis fundera på hur vi ska ta oss an städningen i detta hus. Ett våningsplan per dag, eller vad är smartast.. tänk om en liten robot kunde fixa det åt oss. Det vore ju alldeles underbart! Vet en 4-åring här hemma som skulle bli mäkta imponerad också!
 
3 våningar
Önskedröm att komma hem efter jobbet på fredagen till ett dammsuget hem o endast ägna sig åt att laga en god middag till min man och mig själv. Det vore något det!
 
Rätt svar: Alternativ 2 (3 våningsplan).

Ska snart föda vårt fjärde barn och kan inte längta mer. Vår gamla dammsugare fungerar knappt och måste bäras samtidigt som man dammsuger vilket resulterar i en väldigt ond rygg nu när man är gravid i v. 37 eller ett väldigt smutsigt golv... En robotdammsugare skulle förenkla så mycket i vår vardag och tiden som det tar att kånka på med dammsugaren i hela huset skulle kunna läggas på mina barn i stället.
 
Alternativ 2 (dvs tre vångingsplan).
Motivering
Vi behöver en robot till då sir-clean-a-lot inte lärt sig att gå upp för trappor.
 
Alt. 2
Jag har uppfyllt en av mina drömmar, att bygga ett eget hus. Så vi hade ungefär 120 m2 boyta i en gammal skånegård men nu när jag byggt bostad i det gamla stallet och byggt ihop husen så har det blivit 240 m2.

Och det enda problemet nu är att det är dubbelt så mycket att städa. Och med två katter som hårar och drar in skräp så blir det en del jobb. Vi har sneglat på robot- dammsugare men tycker att de är lite dyra.

/Mikael S
 
Svaret är alternativ 2 (3 våningsplan)

Vi har en robotdammsugare idag som är allt annat än smart. En fastnar på mattor, stolsben och köksinredning (plus några grejer till). Ja helt enkelt på allt. Nu är vi så trötta på det att vi slutat använda vår robotdammsugare istället trots vi älskar den när den funkar.

Roboten som funkar så horribelt: Pure i9
 
Alternativ 2 (3 våningsplan). En robotdammsugare är min sambos våta dröm, jag som är gravid har dammsugningsförbud och med två småbarn i en villa med pågående renovering räcker tiden aldrig till. Skulle vara underbart att kunna ge honom lite avlastning i vardagen.
 
Svar: alt 2 (3vån)

Dammsuga är inte det roligaste jag vet
tänk om man kunde få slippa det.

Livet hade blivit så underbart
Om man hade en robotdammsugare så smart

Städar när man inte är hemma och på flera våningsplan
Shit, då har man ju tid att skriva en roman!!!
 
Alternativ två, tre våningsplan.

Både jag och sambon är less på att manövrera den icke robotiserade dammsugaren över tre våningsplan, säkerligen skulle katterna också uppskatta en ny kompis som höll reda efter dom! :D
 
Den skulle galant klara våra två våningsplan och ett till Alternativ 2 alltså.

Två små barn och ett nytt hus med massa projekt ute och inne... och nu upptäckt dammlöss... En robotdammsugare skulle underlätta livet en hel del!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.