75minuters drifttid.

Vi har nyss köpt vårt första hus och har mycket andra utgifter, så hade varit skönt vinna en trimmer så vi slipper klippa för hand närmast buskar och grunden på huset.
 
75min
Min lilla batteritrimmer som tjänstgjorde i min trädgård tidigare har säckat ihopa fullständigt..
Så för tillfället så får en vanlig grässax fungera, har inte kommit iväg och handlat någon ny.
Att vinna det här hade jag varit suveränt :D
 
Den trimmer ni frågar efter har visserligen en drifttid på hela 75 minuter, men jag är ändå mer intresserad av att vinna den andra, B&D, ni lottar ut.
Jag har en tomt på ca 1 500 kvm där jag hela tiden gör i ordning nya små öar med pollenvänliga växter och det blir allt lurigare att ta sig fram med gräsklipparen. Runt pollenöarna ska gräsmattan bitvis förvandlas till äng, vilket betyder att gräsklipparen helt får gå i pension och Le Trimmer kommer då bli ännu viktigare. Att drifttiden på er B&D bara är 30 minuter gör inte mig så mycket, för det är ungefär den tidslängden mina armbågar går med på.
Och varför tycker jag att just jag ska vinna?
Tja, ensamförsörjare med skral ekonomi som älskar sin trädgård. Tråkigt, men sant: pengarna räcker helt enkelt inte till allt som skulle underlätta trädgårdsarbetet.
 
75 minuter. Vi köpte en grästrimmer förra månaden som vår älskade unge lyckades slänga i golvet redan samma vecka så att plasten sprack.
 
Svar: 75 minuter

När vi flyttade in i huset fick vi med en gammal batteridriven trimmer som är riktigt dålig, den känns mest som en leksak faktiskt. Med nästan 100m staket, buskar och annat så blir det ju en en del av trimma och jag svär lika mycket varje gång. En ny timmer skulle ge mig sinnesro och en finare trädgård.
 
Drifttiden är 75 min. Jag, min man och vår son som är 2 år har köpt vårt första hus som vi flyttar in i september. Vi äger ännu inte ens en kratta så vi måste införskaffa allt för att kunna ta hand om vår lilla trädgård ☺️
 
Svar: 75 min.

Trädgården är full av maskrosor,
våra händer får blåsor
Fullt av ängsgräs, rajgräs och ogräs
Trädgården behöver ingen jordfräs!
I huset har vi redan en och annan dimmer,
men vad vi saknar är en trimmer!

ps. Även jag skulle helst vinna B&D-trimmern :)
 
Min nuvarande är en en sladd-B&D som är typ 30 år. Den tar dåligt, matar inte tråd och jag har varit nära-döden, snubblat på sladden. Slutat använda den så ny behövs.
 
Har en fantastisk16 månaders dotter som tyvärr har en förmåga att vandra in i Brännässlorna längs med tomtgräns och hallonbuskar..

75 minuter
 
  • Litet barn står bredvid hallonbuskar i en trädgård med sprinkler och staket i bakgrunden.
75 minuter.
Med en laddbar trimmer vi trädgården på ett hållbart sätt sköta. Vår nuvarande gamla bensindrivna får graven möta. En fröjd för familj och grannar när trädgården trimmas elektriskt!
 
Svar 75 min

Vi köpte precis ett hus med inte så mycket som en kratta i vår ägo och lika lite ingår i köpet av huset. Därför skulle det vara utmärkt att få löst en av maskinerna till trädgården redan nu :D
 
D09
Svar 75 min

Behöver den inte själv då jag kör med Stihl hs130 men jag skulle gärna ge den till morsan så finns det en maskin på plats när man hjälper till :)
 
75 min

Det skulle vara toppen vinna en Huskvarna trimmer eller någon av de andra till våra behov att göra snyggt i våra trädgårdar.
 
75 min. Har en stor tomt och en liten gräsklippare man får knuffa framför sig, skulle ha stor nytta av en grästrimmer, önskar mig egentligen får, men...
 
Svar: 75min

Jag skulle vilja vinna denna trimmer då jag hade tänkt att köpa en ny hel och fin trimmer under semestern, men det fick bli en ny sidoruta på bilen istället för trimmer.
Skyddsplasten är trasig på min gamla trimmer och jag skulle bara lite snabbt o smidigt ta bort lite gräs runt en buske.... vipps så flög en liten sten in i rutan på bilen jaha så var det me det...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.