Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!


1) Hisingen, Kållered; Tyresö och Karlstad

2) På mitt torp (där mina förfäder verkat och bott) skulle jag ställa upp utemöblerna
och bjuda min farmor, farmorsfarmor och farmorsfarmors mor på fika. Vi skulle prata
om livet som det levs här och nu och om hur det var när de var här.
(sedan skulle jag spela en "trudelutt" för dem).


. Grönt staket och grusgång som leder till rött hus med vit knut omgivet av gröna träd.
 
Svar: 3

Jag har gjutit 60 kvm betongaltan men har nu inget att ställa på den eftersom frun och jag inte kan komma överens om vi vill ha bord eller soffgrupp där... Vinner vi det här får frun som hon vill och blir jätteglad! :)
 
Brasommarmöbler finns i/på:
  • Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
  • Jag har köpt en bostadsrätt med stor inglasad balkong i Karlstad och besöker byggahus.se på nätet för att få tips om renovering. Hittade denna tävling och fick samtidigt reda på att brasommarmöbler öppnat i KARLSTAD. Jag vill inreda min nya inglasade balkong med praktiska mysiga möbler.
  • Om jag vinner lovar jag att publicera före- och efter-bilder.
 
Hej Byggahus.se! :)
Mitt svar är att butikerna finns i alternativ 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Motivering:
I sommarstugan vi ärvt efter farfar renoverar jag och pappa uteplatsen nu i sommar, förhoppningsvis blir den underbart fin och härlig när den är klar! Det enda som fattas då är en fantastisk uppsättning utemöbler och det hoppas jag kunna vinna i denna roliga tävling hos er på Byggahus.se! :)
 
  • Renoveringsprojekt på en uteplats med verktyg och byggmaterial spridda på trägolvet.
Svar: 3

Ny altan. Ny grill. Gamla möbler. Körda till tippen. Kan Byggahus.se lösa detta?! Och piff på sista semesterveckorna sätta ...
 
D
Svar. Hisingen, Kållered; Tyresö och Karlstad

Skulle passa bra till vår halvt färdiga altan som vi sliter med i värmen.
 
  1. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad.

    Skulle vara toppen att få överraska min syster med den här härliga gruppen nu när hon äntligen har fått den nya altanen klar. Hon har ställt upp så mycket för mig och det skulle kännas skönt att få ge något tillbaka. Något som hon verkligen skulle uppskatta!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn nya sköna utemöbler till altanen!
[bild]

Under hela juli månad har du möjlighet att gå in och tävla om den läckra matgruppen Hönö från Bra Sommarmöbler. Gruppen består av fyra stolar och bord i teak och svartlackerat, rostfritt stål. Stolarna är klädda med textilene, ett praktiskt, avtorkbart material och har armstöd i teak. De har en lite gungande funktion, vilket gör det extra avslappnande att sitta till bords! Stolarna är dessutom stapelbara och tar liten plats när de inte används.

Totalt värde: ca 8 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Var hittar du Bra Sommarmöblers butiker? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Lidingö, Hisingen, Limhamn
  2. Tyresö, Hisingen, Limhamn, Karlstad
  3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 2 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brasommarmobler.se. Meddela mig gärna när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Lägg gärna in en bild på de nya möblerna på vårt Forum!

Vi tackar Brasommarmobler.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej,
Svar 3)Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad
Idag sitter jag på backen, mor min på stubben och vi är båda lite tunga i gumpen så visst hade det varit fint med något mer sittriktigt när kaffetermosen kommer fram. Utemöbler står tyvärr längre ned på Sommartorpets prioriteringslista, först måste taket fixas. Men oj oj vad det hade suttit fint med lite utelyx :)
Cheers Lotta
 
Svar: Nr 3

Vi vill i vilande stolen luta
Och runt skön utemöbel njuta

Vänligen:

Niclas Ljungström , Tranemo
073-5710019
 
Svar: 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Vi har ännu inte hittat några möbler som passar på vår altan. Det hade vart ett utmärkt tillfälle att äntligen få möbler till altanen.
 
Svar: 3. Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Skulle passa perfekt i vårt nya uterum.
 
Nummer 3
Vi bor för långt ifrån dessa städer och önskar oss verkligen en Grythyttangrupp, den skulle passa så bra på vår stora nya altan, och komma mycket väl till pass när kalas ska hållas i slutet av augusti , jag håller alla tummar att turen är min
Ingela Hagerlind
 
Rätt svar: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Hjälp! Min altan blev för stor!
 
Svar nummer 3!

Jag och min sambo har precis blivit klar med vår nya altan. Eftersom det är vårt första altanbygge lärde vi oss, tyvärr, under vägen att det inte var lika lätt, billigt och ryggproblemsfritt som vi trodde. Men det löste sig tillslut! Nu har vi bara ett par stolar där på som man kan sitta på för som jag skrev tidigare blev det inte lika billigt som vi trodde. Hade älskat att ha Bra Sommarmöblers möbler på altanen!

Med vänliga hälsningar Henrik & Miranda
 
Rätt svar är alternativ 3: Kållered, Hisingen, Tyresö, Karlstad

Dessa möbler skulle passa utmärkt hos mig, då jag precis håller på att avsluta mitt första altanbygge runt min vedeldade bastu.

Nybyggd altan i trä runt en vedeldad bastu med black pipe och liggestol, byggmaterial syns.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.