davidgp davidgp skrev:
Tur det inte var den nya då :)
Ja,,, Men 5 andra har samma problem..,. Alla skickar till Fabian i morgon.
Tack för din kontakt med Fabian hälsar dem. :love:
 
  • Gilla
davidgp
  • Laddar…
Jag försökte hela tiden med en laptop, gick inte, kanske för att det var Chrome?
Lyckades resetta med 9999- kod(behövde aldrig öppna klipparen), om jag använde min telefon (med Chrome) så gick det är lägga in min gamla firmware. Nu är allt som innan.
Vet inte om jag vågar ge mig på beta 8 via mobilen.... orkar inte med strul...
 
Toomaster Toomaster skrev:
Jag försökte hela tiden med en laptop, gick inte, kanske för att det var Chrome?
Lyckades resetta med 9999- kod(behövde aldrig öppna klipparen), om jag använde min telefon (med Chrome) så gick det är lägga in min gamla firmware. Nu är allt som innan.
Vet inte om jag vågar ge mig på beta 8 via mobilen.... orkar inte med strul...
Kan du screenshotta vad du har på sidan för firmwares? (Alltså vad står det ovanför formuläret där du tankar upp firmware). Om det är så att du har gammal WLAN så kan det fixas med den driver jag fick.
 
davidgp davidgp skrev:
Kan du screenshotta vad du har på sidan för firmwares? (Alltså vad står det ovanför formuläret där du tankar upp firmware). Om det är så att du har gammal WLAN så kan det fixas med den driver jag fick.
David skicka gärna den till mig. johan63@telia.com
 
Skärmdump av ett webbgränssnitt för programuppdatering med versionsinformation och uppladdningsknappar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Toomaster Toomaster skrev:
[bild]
Då kan du nog prova min WLAN driver jag länkade ovan.
 
Hej! Jag fliker emellan lite med en frågeställning om passager!

Har byggt en ganska lång landgång (ca 15m lång och ca 65cm bred, 20cm över marken) som transportsträcka mellan två ytor. Hur gör jag för att klipparen inte av misstag ska köra ut på landgången i klipp-läge?
 
I Illbru skrev:
Hej! Jag fliker emellan lite med en frågeställning om passager!

Har byggt en ganska lång landgång (ca 15m lång och ca 65cm bred, 20cm över marken) som transportsträcka mellan två ytor. Hur gör jag för att klipparen inte av misstag ska köra ut på landgången i klipp-läge?
Det är nog omöjligt tyvärr.
 
davidgp davidgp skrev:
Då kan du nog prova min WLAN driver jag länkade ovan.
Nu verkar det som det bara finns 2 filer är ta ned...
Den nya wlan 1.6.2 och beta8, stämmer det?
Är ZeroConf och wlan inbakade i beta8 nu?
 
Zeroconf v1.3 & wlan v1.7 har återkallats,
Skärmbild av en forumtråd med information om återkallade programversioner och installationsinstruktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Toomaster Toomaster skrev:
Nu verkar det som det bara finns 2 filer är ta ned...
Den nya wlan 1.6.2 och beta8, stämmer det?
Är ZeroConf och wlan inbakade i beta8 nu?
Jag lade in ZeroConf och WLAN 1.7.0 efter jag först lagt in;
1. WLAN 1.6.2
2. beta8 fw/applikation.

Och du SKA lägga in wlan-drivern, då du har 1.3.0. Alla med 1.5.0 eller nyare behöver inte.
 
I Illbru skrev:
Hej! Jag fliker emellan lite med en frågeställning om passager!

Har byggt en ganska lång landgång (ca 15m lång och ca 65cm bred, 20cm över marken) som transportsträcka mellan två ytor. Hur gör jag för att klipparen inte av misstag ska köra ut på landgången i klipp-läge?
Har du en vanlig R40li eller har du även ett Robonect i?
 
davidgp davidgp skrev:
Jag lade in ZeroConf och WLAN 1.7.0 efter jag först lagt in;
1. WLAN 1.6.2
2. beta8 fw/applikation.

Och du SKA lägga in wlan-drivern, då du har 1.3.0. Alla med 1.5.0 eller nyare behöver inte.
La du in wlan innan fw ?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.