Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Hilti och makita biliga https://www.blocket.se/vi/85852141.htm

Hilti skruvdragare och batteriladdare i röd förvaringsväska, annonserad som begagnad på Blocket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Använda Hilti och Makita elverktyg med laddare och extrabatterier till salu på Blocket-annons.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
KristinaRT KristinaRT skrev:
Om man köper den typen av maskiner är det för att man är hantverkare eller iaf väldigt seriös amatör. Då säljer man dem inte sparsamt använda efter ett år....

Om något verkar för bra för att vara sant är det oftast det....
Mitt inlägg var inte för att ifrågasätta om det var stöldgods eller inte. Utan vände mig emot att privatpersoner inte skulle köpa Hilti. Och att man måste vara hantverkare eller seriös amatör för att köpa sånt håller jag inte med om. Räcker med att halka in på verktygsdelen av vårt forum, läsa runt lite och så får man snabbt uppfattningen att man behöver en väldigt bra maskin annars är det onödigt att köpa. Min pensionerade mor köpte på sig en blå bosch efter besök här inne. Användningsområde? Borr hål i sin gipsväggar för att kunna sätta upp tavlor..
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Raderade inlägg som inte var blocket-tips (och till dem hörande diskussion). Misstänkta verktygsannonser tar vi i tråden om detta.
 
  • Gilla
screamin-daemon och 2 till
  • Laddar…
Inget superpris, men en bit under medel i alla fall, skulle jag säga. Allt förutsatt att maskinen fungerar och att alla tre kugghjulssatserna finns och är hela.
 
Skynda att fynda för er lyckliga som bor i närheten av Huddinge!

4000 eller bud för bandsåg och 2000 eller bud för svarven
 
  • Bandsåg till salu i verkstadslokal, grön och grå, med arbetsbänk och sågblad synligt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grön träsvärv Luna Solberga till salu i ett verkstadsutrymme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Gilla
SamiHus och 1 till
  • Laddar…
Ni skåningar har tur som vanligt :rolleyes:
Begagnad kombinerad trä- och metallsvarv står i ett verkstadsrum, pris sänkt till 1 000 kr från 15 000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Ni skåningar har tur som vanligt :rolleyes:
[bild]
Ja den där hade jag köpt på momangen om jag haft plats till den. En perfekt donator till frässvarv 2.0
 
Det där kommer gå för ett helt annat pris.
 
Använd bandsåg i grönt för 50 kr, plats Västerås, äldre tung modell, upphämtning för kostnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

För någon i närheten kanske.
 
En begagnad Ejca bandsåg i en lada, med behov av renovering och komplett utrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En äldre modell av Ejka bandsåg i ett garage, som erbjuds gratis med behov av upphämtning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En gratis ejca-såg, billigare blir det inte..

Krokom norr om Östersund..
 
Räknas de som handbagage på flyget? :thinking:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.