Svar 2, 180 minuter

Grannarna klagar på en gammal högljudd briggs & stratton som jag har nu, ljudämparen är närmast obefintlig och jag är morgonpigg på söndagar.
Med denna skulle det bli lugnare tror jag.:)
 
Svarsalternativ 2 Den klarar upp till 3 timmar.

Vi fick med en bensindriven gräsklippare när vi köpte huset, och ytterligare en när mina föräldrar sålde sitt så jag trodde att jag hade tillräckligt många - men med denna skulle vi också få möjligheten att utvärdera ett byte till ett tystare och renare alternativ.
 
Svar: 2, 180min

Med två små barn och hus i behov av renovering skulle en robotklippare avlasta familjen enormt och vi skulle kunna få mer familjetid och en finare gräsmatta!
 
180 minuter.

Dom som har robot ser ut att få så fin gräsmatta!
 
Tävling

Svar: 2 - 180 minuter!

Motivation:

Med två små döttrar och en wife to be,
skulle det passa super med en Lyfco, så man slapp klippa gräset och där känna sig lite free! :)
 
Svar: 2, 180 minuter.

Barnen är så förtjusta i vår robotdammsugare. Dom har hittat på ett namn, ger den "mat" och pyntar den.

Det vore toppen med en robotkompis i trädgården!

Utöver att det vore väldigt skönt att gräsmattan blir klippt och man då kan ägna tid åt familjen istället.
 
Svaret är 180 minuter.

Motiveringen är att min fars balans inte tillåter honom att klippa gräset själv längre och roboten skulle vara en perfekt räddare i nöden.
 
Svaret är 180 minuter.

Om jag vinner den skulle den hamna hos mina föräldrar, som inte riktigt orkar ta hand om sin trädgård längre. Var där i helgen och den befintliga gräsklipparen stod parkerad i högt gräs, sönderrostad och gick inte att starta.
En sån här klippare hade löst båda problemen, dels klippa, och dels köra och parkera i sin 'carport' jag i sådana fall ska bygga åt den under semestern.
 
Rätt svar är 180 minuter.
Vi skulle jättegärna vilja vinna en robotgräsklippare då det börjar ta på krafterna för två pensionärer att klippa med vanlig gräsklippare.
 
Svar: 180 min

Motivering:
Vi har nu ägt vårt hus i lite mer än ett år
och chocken den kom även denna vår
Sol och vatten gräset näring gett
och vi får klippa stup i ett
Då vi precis utökat vår familj från tre till fyra
är alla minuter på dygnet dyra
Att gå ut i trädgården för att klippa
Skulle vi därför vara tacksamma att slippa
 
Svar: 2. 180 minuter

Med 1000m2 stor tomt och föräldraledig med 2 barn samt 2 barn i förskola och skola så finns det inte ofta tid över för att klippa gräsmattan. Att vinna en robotgräsklippare skulle därför vara toppen!
 
Svar nummer 2 , 180minuter

Tänk att se en gräsmatta som håller sig fin oavsett om man är borta på jobb i veckorna istället för att nästan behöva en slåtterbalk mellan gångerna!
 
Svaret är 180 min. (3tim)

Varför jag vill vinna är för att den skulle passa min man så bra, den är ju styrd med hög teknologi WiFi-stöd som styrs med en app.
Som han gillar jätte mycket.
Och gräsmattan som vi har är behov av en robot.
Roligt om jag fick överraska han med den.
 
Svar: 180 minuter

Vore absolut toppen om klipparen sköter min gräsmatta på hemmaplan medan jag renoverar sommarstugan.
 
Rätt svar är 180 minuter.

Gräsklippning är bra vardagsmotion men har man som vi ganska stor gräsmatta hemma och en ännu större vid torpet så går det åt mycket tid till det. Vinner jag ska jag installera den hemma och njuta av mer ledig tid där. Vardagsmotionerar sen på åkgräsklipparen vid torpet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.