Svar: 180 min

Motivering: efter en stor renovering av huset, där många råd är hämtade från er, så skulle jag verkligen vilja ”bjuda” mina grannar (och oss själva) på att det blir fint i trädgården också!

Vore verkligen en toppenvinst!

Med vänlig hälsning, CarinaW
 
Hej!
Svaret på frågan är: 180 min

Motivering: Jag har nu jagat en och samma gräsklippare runt trädgården sedan vi flyttade in i huset 1997, alltså i 22 år. Min stackars gamla gräsklippare borde nu få pensionera sig och lämna över jobbet till en robotgräsklippare och då skulle det ju passa alldeles utmärkt med en Lyfco E1750 WiFi från Er och Outl1.
 
Svar 2, 180 minuter

Har läst mycket positivt om Lyfco och deras robotgräsklippare.

Vinner jag denna så kommer jag njuta extra mycket av sommaren och umgås med barnen.
Spela fotboll och krocket på en välklippt gräsmatta.

Springa runt med en dånande och avgasluktande motorgräsklippare är inget för mig :)
 
Svar nr. 2: 180 minuter (tre timmar på en laddning)

Skulle vara ett bra tillskott till det nyköpta huset, för att slippa skjuta runt på en liten motorgräsklippare.
 
Vill att mina barn ska få växa upp utan buller och avgaser ,då min gamla bullrande Stiga bör läggas på återvinningen
 
Svar, 180 minuter

Skulle va kul att se vad sonen hittar på när en robot flyttar in, nu så följer han efter med sin leksaks klippare hack i häl på mig när det klipps,
 
Svar: 180min.

Tänk vilken oerhörd lycka,
att trädgården få utsmycka.
Med en svart liten pjäs,
som sköter om allt gräs.
Det betyder mer tid med grabben.
Tur det, han har blivit en snabb en.
Med en klippare av klass,
kan vi istället njuta med en glass.
 
Svar: 180min

Som nybliven husägare och första barnet på väg så skulle denna produkt skänka otroligt mycket glädje i våra liv!
Med denna tillhands skulle vår vardag bli lättare och gräsmattan bli mer välmående.
Att kunna fokusera på barnet men ändå ha en grönskande matta är en dröm som skulle bli uppnådd med denna smarta klippare!
 
180 minuter!
En Lyfco från Outl1 gör jobbet när tiden inte räcker till.
Och grannarna ser lyftet av gräsmattan, så det räcker till.
 
T
Svar: 180 min.

Denna robotlippare skulle ge mig mer tid att leka med dottern, istället för att lägga halva lördagen varje vecka till att klippa gräset med min gamla miljövidriga mororklippare :)
 
Rätt svar 180min.
Som nybliven husägare finns det många detaljer och saker att tänka på. Att slippa tänka på gräsets längs skulle förlänga min sommar med minst två dygn. Jag behöver den här.
 
Svar: 180 minuter klarar den.

Motivering: Den tid jag idag lägger på att klippa gräset lägger jag mycket hellre på mina 2 barn.
 
Rätt Svar 2. 180 min.

Det skulle vara underbart att slippa klippa gräset.
 
Svar: 180min.

Motivering:
Vår gräsmatta är ”gräslig” och en Lyfco E1750 är därmed som ”klippt och skuren” för vår trädgård!
 
Rätt Svar 2. 180 min

Motivering: Så jag slipper tjata på pågadrulen varenda gång gräset ska klippas!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.