HOBBY ARCHITECT
J JohanLun skrev:
Är det riktiga bilder eller bara datorgenererat?
Det är nog datorgenererat.
"Produktionsstart försommaren 2019, beräknad inflyttning sommaren 2020. För privata visningar kontakta ansvarig mäklare."
 
Rätt coolt ändå hur fotorealsitiskt CGI är idag. jag testade gå runt i denna bostad i VR. Nära på fotorealistisk

 
Redigerat:
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
Varför ligger alltid dessa husen i tveksamma områden? Betalar man norr om 14 Miller vill man ju bo i Bromma, djursholm osv
 
  • Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Måste erkänna att jag får negativa vibbar när jag hör/ser Pål Ross' namn ... :thinking:
 
  • Gilla
BobbyOne och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag vet inte hur det är på Lidingö, men i Bromma där jag är uppväxt är det ju runt där tomterna ligger.
För hus i den här prisklassen i Stockholm så skulle jag säga att en normal tomtstorlek är åtminstone 1500-2500 kvm.
 
J jocke31 skrev:
För hus i den här prisklassen i Stockholm så skulle jag säga att en normal tomtstorlek är åtminstone 1500-2500 kvm.
Det vette fan, jag och sambon kollar på hus och då främst just bromma, djursholm och stocksund. Och för 14 millar så kanske du får 800-1000 kvadrat. Litte bättre norr om stan. Västerort har riktigt små tomter, finns hus för 20 millar som har 600 kvadrat tomt där huset motsvarar 75% av tomten eller mer
 
harry73
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
jag och sambon kollar på hus och då främst just bromma, djursholm och stocksund
Ska du flytta? Blir det ett nytt projektråd?
 
harry73 harry73 skrev:
Ska du flytta? Blir det ett nytt projektråd?
hehe, nja. Inte nu, men ska man köpa ett bra objekt blir det några år av titta först. Äldsta är 6 så innan han är 10 vore nog bra
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det vette fan, jag och sambon kollar på hus och då främst just bromma, djursholm och stocksund. Och för 14 millar så kanske du får 800-1000 kvadrat. Litte bättre norr om stan. Västerort har riktigt små tomter, finns hus för 20 millar som har 600 kvadrat tomt där huset motsvarar 75% av tomten eller mer
Jo, fast det här kostade 27/32 Mkr. I Djursan, Lidingö, Nacka och Täby så har hus i den prisklassen nästan alltid större tomter. I Bromma är tomterna rent generellt rätt små.
 
J jocke31 skrev:
Jo, fast det här kostade 27/32 Mkr. I Djursan, Lidingö, Nacka och Täby så har hus i den prisklassen nästan alltid större tomter. I Bromma är tomterna rent generellt rätt små.
Nej, 15 millar enligt Marlen

edit: 30 i Täby, finns det? :p
 
HOBBY ARCHITECT
yonna yonna skrev:
Måste erkänna att jag får negativa vibbar när jag hör/ser Pål Ross' namn ... :thinking:
Ja han gör sjukt fula hus. Dom är väl till för nyrika.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.