Svar 3, vitvaror.

Vi lånade en likadan högtryckstvätt och den var fantastisk. Rengjorde bla vår stenmur. Många har kommenterat att det blev väldigt bra och frågat vad vi använt. Hade väldigt gärna haft en egen.

Mvh Ann-Mari
 
Svar: Vitvaror

Motivering:

Nu flyttar vi snart till lugnet på landet ut,
bygget stack visst iväg och pengarna börjar ta slut.
Massa jobb oss väntar med färg och mossa,
som vi med svett och tårar behöver lossa.
Svärfars gamla handpumpstvätt är inofficiellt rätt jäkla kass,
där något dundersprut i gult bör komma väl till pass.
Nu håller vi tummar och tår att vi en Kärcher vinner, så att vi innan vintern med alla bestyr hinner.

Kramar från familjen Johan, Emma och Ellie.
 
Vitvaror.

Med fjärde barnet på väg behöver man hitta alla sätt att underlätta i vardagen. En högtryckstvätt från Kärcher hade varit perfekt till cyklar, altan och mycket annat runt omkring huset när fixartiden får konkurrens av en till liten som behöver uppmärksamhet.
 
Svar: 3 vitvaror.

Jag har precis köpt mitt första hus och kommer behöva köpa alla slags verktyg och redskap man behöver och det skulle hjälpa mycket om jag fick en högtryckstvätt gratis.
 
Svar 3, vitvaror.

Med varumärken som jag älskar skulle det sitta fint, att från hemmy.se vinna en Kärcher K5 som kan göra fint. Bil och hus lortiga är och med enbart slang och borste jobbet tär. Med hjälp av en superfin maskin, resultatet skulle kunna bli rena magin.
 
Svar: 3 vitvaror

Min motivering är lömsk och brådskande. Jag och grannen delar högtryckstvätt(och en massa andra saker) men jag råkade nyligen göra sönder vår gamla nilfisk. Han är ingen tvättnörd och har därmed inte upptäckt det ännu. Så skulle denna vinst tillfalla mig så kommer den nyttjas av flera! Hurra!
 
UMQ
Svar: Vitvaror
Motivering: Skulle bli underbart använda vid rengöring av garage och uppfart då åldern gör att städning börjar bli ansträngande
 
Rätt svar: 3

Bor i villa på landet, har bil och uteplats och annat som behöver hållas rent. Barnen har blivit så stora nu är de inte tycker att det är "roligt att tvätta fälgar med tandborste" och säger att de "borde slippa skrubba altanen för hand". Så det är väl mest för deras skull som det vore bra att vinna :)
 
Svar 3 Vitvaror

Har nu lånat högtryck av pappa, svärfar och grannen min vid olika tillfällen. Alltid knepigt och när det som minst passar. Att det skulle vara så viktigt med ett vettigt högtryck som husägare hade jag aldrig kunnat anat! Bil, trall, tak och stop i avlopp är tydligen vardagliga ting som behöver sin dos högtryck då och då!

Hade varit fantastiskt med en egen nu!
 
Svar: Vitvaror

Jag har väntat i flera år på att jag ska få ta över svärmors gamla högtryckstvätt. Saken är den att hon bor 55 mil bort och de få gånger vi tagit bilen dit så har vi haft bilen full med packning och annant bestyr. Frugan vägrar låta mig köpa en ny eftersom vi ska få den gamla. Saken är den att jag ser inte det så troligt att vi någonsin komer att få hem åbäket, den är dessutem gammal som gatan och inte ens särskilt bra. Nä. Jag hade hellre haft en Kärcher K5. Och vinner jag en så kan ju frugan inte säga nåt :)
 
Svar. 3. Vitvaror

Då min kärcher gått sönder så skulle det va nice med en ny så pool o bil kan göras rent inför Sommaren.
 
Vitvaror

För att handtvätta 2 bilar är så otroligt tråkigt samt skrura altanen är ingen höjdare heller.
Så denna passar oss perfekt.
 
Svar:3. Vitvaror
Håller tummarna att turen står på min sida och att jag blir den lyckligt lottade som vinner
 
3. Vitvaror

Köpte hus 2 år sedan och galet mycket utgifter. Har försökt reparera 2 gamla Kärcher men dom var för slitna och åkte på tippen förra månaden. Igår gick värmeberedaren så jag antar altanen och den fläckiga tegelmuren och fasaden får vänta, eller!?!
 
Svar: 3

Stenplattor, altan, tak och cyklar skulle må bra av och se mycket bättre ut med en högtryckstvätt! Så grymt efterlängtad!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.