Svar : Vitvaror
För jag är helt utan tvätt och bor efter en grusväg
 
3. Vitvaror

Efter att ha lånat högtryckstvätt av min otroligt snälla svärfar gick den tillslut sönder.

Skulle jag vinna skulle inte bara altaner, bilar, uppfarter mm tvättas hos oss utan även hos svärföräldrarna.
 
Nr 3. Vitvaror

Vi flyttar i sommar till vårt första hus. Vi har både tak, trall och en lång stengång som behöver en ordentlig tvätt. Enligt recensionerna känns denna helt rätt.
 
I kategorin vitvaror (3) vann dom.

Och min motivering till vinst... nyblivna husägare med allt vad det innebär. Många inköp som behövs men allt kan inte prioriteras samtidigt. Med denna vinsten hade min sambo blivit lycklig och vi hade kunnat rengöra, altan, plattor och mycket annat med denna gula sköning!
 
Svar: Vitvaror

3 altaner, 4 bilar, släpvagnar, div. båtar, garageuppfarter, garagegolv m m. Stor familj, flera hus på gården. Behöver jag säga mer? En ny högtryckstvätt skulle få slita rejält hemma hos mig, men den är ju gjord för det!
 
Svar:3 vitvaror

Motivering:
Då kan vi med hemmys hjälp få en sommar med HÖGTRYCK varje dag!
 
Svaret är 3, vitvaror.
Jag och min man är nya husägare och har haft väldigt många inköp att göra sen vi flyttade. Vi valde bort en högtryckstvätt för att spara lite pengar men nu ångrar vi oss verkligen, då vi inte kan få rent vår uteplats ordentligt utan att skrubba ihjäl oss.
 
Svar: vitvaror

Halloj alla glada bygghemmare, en ny fräsig högtryckstvätt ifrån kärcher hade varit drömmen, att tvätta av markstenen, staketet och kanske bilen hade varit underbart. Vår gamla högtryckstvätt är förpassad till de sälla jaktmarkerna då den bara fungerar när den själv vill och när den väl gör det så läcker den ur alla möjliga hål och öppningar.
 
Svar 3: Vitvaror

Jag har inte ännu byggt klart min altan, men när jag gjort det kommer det inte dröja länge innan de två små busungarna här hemma har impregnerat den i saft och glass och allt annat som är kladdigt. Då hade det varit fantastiskt smidigt att ha en högtryckstvätt för att göra saneringsjobbet betydligt enklare =)
 
Svar:3.

Huset vi köpte för snart två år sedan har nog inte blivit rengjort på utsidan sen det byggdes -57. Förra ägarna har målat gavelspetsen vit och spillt på fasaden av krossat tegel. Jag hoppas på vinst och kanske kan få huset lite finare.
 
Svar. Vitvaror

Har precis köpt ett hus med Marksten,altan,garageuppfart och självklart bilen som behöver tvättas. Men det har varit mycket utgifter så har inte råd att köpa en k5 som jag tittat på.
 
Rätt svar är: 3 Vitvaror

En högtryckstvätt skulle underlätta livet som husägare och skulle vara guld värt samt resultera i finaste huset och tomten i grannskapet.
 
Svar: 3 vitvaror

Efter att till hus på landet flyttat skulle en ny k5 från kärcher göra nytta, stenplattorna, bilen och fasaden skulle må så bra sen och pappa skulle bli en glad en!
 
Svar: 3 Vitvaror

Vi skulle ha stor nytta av en riktigt bra högtryckstvätt! Med flera mils grusvägskörning varje dag så är bilarna alltid i behov av att bli tvättade, och det vore jättebra att kunna tvätta altanen utan att alltid behöva låna utrustning för det.
 
3. Vitvaror.

Jag skulle vilja vinna den så att jag enkelt kan hjälpa min farmor i hennes sommarstuga efter att hennes sambo dog. Så att hon kan ha kvar den och bara njuta och och inte bara lägga all sin tid och energi på att underhålla.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.