Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
En Kärcher högtryckstvätt används på en träuteplats, samt isolerat och i användning på stenplattor.
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? S
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
twoody och 4 till
  • Laddar…
Svar: 3. Vitvaror
(Fast jag var VÄÄLDIGT sugen på att svara något annat nu när jag var första postare, bara för att se hur många som kopierar tidigare svar snarare än att leta själva).

Motivering: Jag skulle främst behöva denna för att tvätta ren min båt vid upptagning. Båtklubben har en fin spolplatta, men vägrar köpa in en gemensam högtryckstvätt, så alla måste ha en egen. Just nu får jag skrubba båten ren för hand.
 
  • Gilla
kioskdavid och 1 till
  • Laddar…
Svar: 3. Vitvaror
Vi har en uteplats med marktegel. Min fru tycker att den är ofräsch och vill bygga en trall men om jag hade en högtryckstvätt kunde jag tvätta och göra den fin. Jag gillar markteglet och skulle gärna behålla det.
 
Svar: 3. Vitvaror

Bilen behöver tvättas och vad passar inte bättre då än att ha en alldeles egen högtryckstvätt!
 
3, vitvaror.

Vi har två bilar, marksten, sjöstensplattor, trall och hus, allt som behövs för att få dem rena är denna fina K5a.
 
j.f.s
Svar 3: vitvaror

Många saker som ska tvättas, tre bilar, en epa, crossar, släpvagn och inte minst trädäck.

Inga problem med ordentlig tvätt så klart så en sprillans Kärcher vore underbart. Har idag en läckande tvätt som inte håller trycket. Den gör nog sista rycket. Tänk om en K5 fick hitta hem.
 
3. vitvaror

Ska till sommaren tvätta av våra tak då skulle denna komma väl till pass.
 
3. Vitvaror

Vår nuvarande nedärvda högtryckstvätt har sprungit läck och har därmed transformerat till en fontän. Samtidigt har vår altan ett alarmerande behov av en ordentlig tvätt så en ny högtryckstvätt vore en toppenvinst till sommaren!
 
Svar 3: vitvaror

Bor 40km in efter en grusväg och har idag bara en vattenslang att spola av bilen med. Hade varit perfekt med en K5a att kunna spola av bilen när man kommer hem istället för att det ska gro fast i lacken samtidigt som man kan tvätta av altanen istället för att skrubba för hand
 
Fadai
Vitvaror. Jag vill ha rent utan ont, spara på axlar o rygg.
 
Svar: 3, vitvaror
Årets e-handlare inom vitvaror 2019"-utmärkelse från PriceRunner med fem stjärnor på en blå cirkel.

Äger sen sex år tillbaka ett liknande paket, dock K3.
Används flitigt till bil, fasad och altan och har ett tag nu funderat på en uppgradering till ett bättre paket då mer umpfh hade varit önskvärt. Har även fått byta en del grejor på K3an, därför skulle denna K5a passa mig som hand i handske!
 
Svar 3: vitvaror

Jag har bestämt att på grund av miljöskäl sluta måla båten med giftiga bottenfärger och istället ta upp den några gånger per säsong för att tvätta botten, då skulle den här passa utmärkt.
 
Svar: 3 Vitvaror
En del föds med matjord i fickorna, men jag föddes med ett byxpar som var utan fickor, så en Kärcher högtryckstvätt skulle underlätta en hel del för mig.
 
hsd
3,vitvaror
Min kärcher är +20 år gammal och ger snart upp så det vore kul att få en ny
 
Svar: 3 Vitvaror

Att städa är inte kul
Man glömmer det ända till Jul.
En kärcher hade varit biff!
Så får frugan sköta allt piff!
 
  • Gilla
Navarro
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.