2. 16:55

Har köpt mitt första hus ensam och hade vart skönt att slippa bygga altan och lägga om taket med en skruvmejsel
 
  1. Kl 16.55
Ska just i dagarna byta panel på mitt radhus, detta är något jag aldrig gjort tidigare, ska också i samband med det bygga ett uterum och tro det eller ej också lägga ett nytt trallgolv, så jag är i behov av bra verktyg och antagligen så var den semestern slut
 
Svar 2 16:55

Sonen glömde min skruvdragare (komplett med låda, laddare, extra batteri) i sin trädkoja lagom till 30mm regn, hade dessförinnan inte regnat på en månad så det måste väll betyda något.
Allt är nu stendött.
 
Nummer 2 är rätt!

Min skruvdragare brann upp häromdagen och grannen vill ha tillbaka sin:surprised:
 
Svar: 2, 16:55.

Vinner jag slipper jag koppla ihop alla förlängningssladdar jag har - och grannens - för att med borrmaskin kunna sätta upp min brevlåda ett par hundra meter bort! :)
 
2, 16:55. För att jag behöver den som pris till en tävling där folk ska få motivera varför just dem ska vinna.
 
Svar kl 16:55
Japp jag vet vad jag ska göra i sommar, såga och skruva som aldrig förr i huset med nya fina kraftfulla verktyg!
Nu är det bara och ladda för vinst! :D
 
Svar: 2, 16:55

Min motivering är att jag har en tigersåg från Jula, det borde väl räcka så? Den är stor, klumpig, sladdriven, och vibrerar som bara den, d.v.s. raka motsatsen till Metabon.

Och skruvdragare kan man ju aldrig ha för många utav!
 
Svar 16.55

Då jag I sommarhettan är ute och gnider,
Med mitt verktygsset från Brider.
Skruvdragare av högsta kvallen,
Håller för att skruva mången trallen.
Tigersåg som ger kirurgiska snitt,
Hoppas priset blir mitt!
 
Darling McFluff SKJB021 skrev:
Svar 2.

Jag vill inte vinna utan jag vill att inlägg #2 ska vinna för hen var först.
Och jag tycker att SKJB021 med detta hedersvärda förslag vore en värdig vinnare.
 
  • Haha
Darling McFluff
  • Laddar…
Svar: 2. Kl 16.55

En batteri driven tigersåg hade räddat mina grannar från mycket svordomar i sommar när jag ska börja jobba med min kraftigt övervuxna trädgård! Den extra skruvdragaren kan bli bra om jag råkar bygga lite altan i sommar också :)
 
Svar: Svarsalternativ 2. 16.55

Vill vinna detta då vi snart flyttar och vi kommer ha flera projekt för oss, bland annat att bygga trall, förråd och en carport. Dessa skulle då komma väldigt lägligt till så allt går smidigt. ;)
 
Svar: 2. Kl 16.55

Makita skruvdragaren dog under vinterns köksbyte

Nu när det snart är dax att börja bygga större carport så skulle nya verktyg sitt fint
 
Svar: 2
jag är lite rädd för sågar och tar mig fram med fogsvans. vilket tar tid och är trögt. Jag tänker mig att den här tigersågen som ingår skulle vara en stor hjälp för mig när jag ska göra mina projekt.
 
16:55
Som nybliven hemmansägare är listan lång på renoveringar som ska göras, saker som ska byggas och grejer som ska lagas. En ordentlig tigersåg och en skruvdragare skulle vara skönt att kunna stryka från den redan låånga inköpslistan på saker som man "måste" ha när man bor i hus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.