A
Hej, någon som har erfarenhet av denna? Erbjudande på ICA för 4999 kr. Det är nog sista dagen idag.
 
  • Gilla
Fredrik lj
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Hej, någon som har erfarenhet av denna? Erbjudande på ICA för 4999 kr. Det är nog sista dagen idag.
Jag undrar också, hittar inga tester eller omdömen.
 
Tjena, köpte nån av er och testade den? Pratade med en kille på Maxi idag och han sa att han trodde erbjudandet höll i sig i nån vecka till, men han visste dock ej hur bra/dålig klipparen var.
 
Tjena! Jag är oxå sugen på att köpa den men finns verkligen ingen info om den och på deras hemsida finns det bara e-mail för support om nåt skulle krångla. Känns sådär....
 
Har själv köpt en på öppet köp och har sökt någon kommentar om grouwm800 innan upp packning.Denna klippare finns med olika namn på Harald Nyborg och Jemofix. Har varit i telefonkontakt ett flertal gånger med den svenska importören (dom verkar trevliga och svarar alltid när jag ringt) till skillnad mot den nya Worx importen.Till saken hör att det var dom här som tidigare var Worx importör.
Sen kan man fundera på ICA extrapris som verkar gälla längre än till låter. Jag hoppas på svar om funktionen och ljudnivån på Grouwm800.
 
K Kjp skrev:
Har själv köpt en på öppet köp och har sökt någon kommentar om grouwm800 innan upp packning.Denna klippare finns med olika namn på Harald Nyborg och Jemofix. Har varit i telefonkontakt ett flertal gånger med den svenska importören (dom verkar trevliga och svarar alltid när jag ringt) till skillnad mot den nya Worx importen.Till saken hör att det var dom här som tidigare var Worx importör.
Sen kan man fundera på ICA extrapris som verkar gälla längre än till låter. Jag hoppas på svar om funktionen och ljudnivån på Grouwm800.
66 dB enligt robotekperten.dk
 
Jag visste decibel men hur man upplever det mot andra robotar .Det finns tex ettriga ljud och dova ljud. En närboende har en viking tror jag den låter som en geting och högt
 
C Chris8 skrev:
Några omfömen från Danmark...

[länk]
Känns inte riktigt som ett säkert statistiskt resultat; 3 omdöme, varav en har kört med klipparen i 8 dagar och en annan har ej installerat den.
 
Jag köpte en på jem & fix igår, återkommer med ett första omdöme när jag fått gång på grejorna! :)
 
Det började inte speciellt bra med nya klipparen. Började trassla direkt, verkar bara driva på ett hjul så den snurrar runt, varv efter varv efter varv..
Har reklamerat den idag.
 
V Vegis skrev:
Det började inte speciellt bra med nya klipparen. Började trassla direkt, verkar bara driva på ett hjul så den snurrar runt, varv efter varv efter varv..
Har reklamerat den idag.
Trist att höra. Men tack för din uppdatering.
 
  • Gilla
leifberggren
  • Laddar…
Min fungerar utmärkt, jag har dock märkt att den inte fulladdar, saknas alltid ett sträck på batteriikonen.
 
Finns en firmwareuppdatering som löser batteriladdningen, fick den mailad från Schou support. Dock började annat strula för mig efter den uppdateringen.
 
  • Gilla
Kenneth_Flod
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.