A
Svar 2.

För att såga ner ett plank och sedan behövs en skruvdragare också till att bygga trädäck och så småningom uterum.
 
Svar: 2
För efter all renovering börjar både tigersåg och skruvdragare suckta efter de sälla jaktmarkerna, så dessa två skulle vara ett gott tillskott för framtida renoveringar
 
Kl 16.55

För att min fru precis köpt en sommarstuga (med renoveringsbehov) och allt jag har är en handsåg.
 
2 16.55

Med ny köpt sommarstuga så vore det skönt med riktiga verktyg både där och hemma
så man slipper släpa fram och tillbaka .
 
Alternativ 2, 16:55

När vänner frågar vad som behöver göras med vårt hus är svaret enkelt; Allt! Det finns egentligen inget som inte behöver fixas och då är det inte ommålning och tapeter som krävs utan nya dörrar, el, avlopp golv, fasad, fönster ja kort sagt allt. Ett verktygskit skulle verkligen underlätta!
 
Svar 2 - 16:55.

Min trogna DeWalt skruvdragare börjar sjunga på sista versen samtidigt som jag har funderat på om en batteridriven såg kunde ha sin plats i verktygslådan. Då vore ju det här kittet helt perfekt ju! Sedan har jag aldrig testat Metabos verktyg - sägs vara bra, men egen erfarenhet saknas. Det ska bytas lite dörrar och fönster i sommar, så då kunde ju tigersågen komma väl till pass också. :D
 
1. Klockan 16.55
2. Min syster har nyligen flyttat in i sitt drömhus. Läget är perfekt och huset är gulligt men i stort renoveringsbehov. Detta skulle bli den perfekta inflyttningspresenten till hennes familj.
 
Rätt svar är alternativ två, Kl 16.55

Varför borde just jag vinna då? Jo just nu tillbringar jag drygt hälften av vår byggtid med att vänta på att få liv i batteriet till min gamla slitna skruvdragare mellan varven, och ska vi hinna med både trädäck och tilläggsisolering, och dessutom hinna njuta av sommaren, behövs en uppgradering i verktygslådan!
 
Svaret på tävlingen är nummer 2 (16.55).

Motiv: Efter att ha köpt ett renoveringsobjekt så fick jag förutom ett sprakande intresse för renovering även en insikt i att billigast väldigt sällan är bäst. Men eftersom det mesta av budgeten gått åt till själva husköpet så skulle det vara fantastiskt att få fortsätta renovera dagligen utan en mängd avbrott för att verktygen inte håller måttet.
 
Svar 2 16.55

På vår nya tomt står ett torp som min fru vill riva, jag vill behålla det och renovera upp det.
Rädda vår husefrid genom att ge mig de bästa förutsättningarna för ett snyggt arbete med verktyg från Brider.se
 
  • Rödmålat gammalt torp med vitkantade fönster omgivet av träd på en tomt.
Svar: 2. 16.55

Har idag en Metabo skruvdragare som är nu 10 år gammal. Den har varit underbar att jobba med, men behöver nu en ersättare. Hoppas denna skruvdragare ger mig lika många härliga år tillsammans. Tigersåg har jag även behov av när jag ska såga bort dörrkarmar och foder för att sätta dit nya.
Hoppas........ :)
 
Svar 2 16.55

För kanske 7-8 år sedan köpte jag en Metabo lackfräs, den har jag använt otroligt mycket i mitt eget renoveringsprojekt. Fräst allt från gammal krackelerad linoljefärg till "heltäckningsmattelim" i trappor. Grannarna har lånat den till liknande arbeten. Bra verktyg är glädjespridare! Om den här skruvdragaren och tigersågen håller samma kvalitet, då vill jag verkligen ha dem :)
 
svar:2 (16:55)

Med dessa kanske jag har en sportmössa att färdigställa (det i ärlighetens namn inte ens påbörjade) sovrummet som vi absolut behöver i sommarstugan den här sommaren...
 
Svar är 2. Kl 16.55

Jag vill att kittet ska gå till mig för att jag i flera års tid knackat på grannen och lånat verktyg. Med detta kit skulle jag då slippa höra sucken varje gång jag står där på farstukvisten igen! Win-win!
 
Svar 2 16.55
Jag har ingen tigersåg, vill ha en.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.