1. 202mm

Äger sen tidigare en vanlig AEG 18v skruvdragare, nu har vi köpt ett hus med källare och skulle verkligen uppskatta en slagborr. Att då ha en som passar ihop med befintliga batterier är bara positivit ur flera aspekter.
 
Hej
Svar:
1. 202 mm

Jag har köpt ett sekeskiftes hus som jag håller på att renovera. Skruvdragare/borrmaskin är mitt bästa verktyg. Jag behöver en maskin som håller för mycket och hårda jobb. Jag har redan slitit ut 2st maskiner och behöver en robust maskin.
//Daniel
 
1; 202mm

Köpt ett hus från -46 med renoveringsbehov
Hade varit klockrent med ett sådanthär powertool
Att borra hål, både stort som smått
Blir som att skära i smör - vad gott!
Har en skruvdragare med minst 20 år på nacken
Den lär inte klara det som AEG:n fixar; borra hål i husklacken!
 
Svar: 202 mm.
Perfekt, min gamla nedärvda slagborr från 80- talet luktar lite småbrändt vid varje tillfälle den används så en ny proffsmaskin skulle vara ett fint tillskott till min lilla maskinpark. Blir därtill snart husägare dessutom så jag antar att den skulle komma väl till pass.
 
Svar: 1. 202
Min storebror börjar nu bli obota less på att hans syster yster terroriserar hans hem i tid å otid för att låna hans slagborr. Så inte bara skulle jag få ordning på mina renoveringar ni skulle även rädda framtida familjemiddagar...
 
Svar: 1. 202mm

Skulle passa perfekt till kommande bygge av en vägg till lillgrabbens kommande sovrum. Dags att få ett eget rum nu när man börjar närma sig året Skruvdragaren från ”host” biltema ”host” tror jag inte håller riktigt måttet. Batteribyte efter 3st skruv‍♂️
 
Svar 1: 202 mm

Är du maskinen jag söker? Jag söker en kraftfull, pålitlig och uthållig maskin för kommande tuffa uppdrag.
Jag ska vara ärlig och säga att jag har träffat några som inte håller måttet. Jag tror du kan vara maskinen som står för genombrottet.

Med förhoppning om svar // Det putsade huset på hörnet.
 
Redigerat:
202 mm! Tanken på att borra hål i betong med den gamla kombimaskinen ger mig utslag, jag MÅSTE bara ha en slagborr!
 
202 mm
Den skulle matcha mina orangea arbetsbyxor på ett snyggt sätt och göra resten i sommarstugeföreningen gröna av avund.....
 
1. 202 mm
Wow.med en sådan här i arsenalen blir ju tvättstuga bygget lättare all denna betong.. Lär ju även göra sig fin vid bytet av fasad och tak .
Mvh
Leif
 
202 mm.

Kanske något overkill för när man ska förborra för gipspluggarna i villan hemma, men då min gamla borrfluga givit upp allt hopp om liv tar man vad som finns till hands. Den skulle med andra ord vara ett välkommet tillskott både vad gäller vardagsbestyren och inför sommarens kommande altanbyggande!
 
Svar 1: 202

För att fylla min saknad av slgborrmaskin då min förra överhettades och är ett minne blott.
 
Svar: Den är 202 cm. Jag som går från att vara stadsbo i hyreslägenhet till att ta mig an ett 20-tals hus/renoveringsobjekt på landet. Det är mycket som som ska byggas och fixas men först ska jag mig igenom ytterväggen för att sätta in altandörrar och bygga altan. Och jag tror att för att en amatör som jag ska lyckas behöver jag ha bra och rätt verktyg


Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad slagborrmaskin för både hem och proffs

[bild]

Letar du efter en mångfacetterad slagborrmaskin som du kan ha till en lång rad projekt både i huset och på tomten? Veckans vinnare tar hem AEG:s värsting BSB18BL LI-602C 18V - en kompakt slagborrmaskin med borstlös motor och 13 mm metallchuck. Det här är en riktig monstermaskin, den starkaste slagborrmaskinen på marknaden. Den kommer med upp till 140 Nm för bästa möjliga prestanda, 24 stegs momentinställning och 2 st High Demand batterier på 6 Ah med överbelastningsskydd, samt laddare och väska. Den klarar med andra ord av allt från altanbygget till tillbyggnaden på huset.

Totalt värde cirka: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är AEG BSB18BL LI-602C?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 202 mm
X. 215 mm
2. 222 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från AEG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar AEG för att de sponsrar den här tävlingen.
 
R
Svar 202mm

Denna maskin från AEG skulle höja motivationen till topp inför kommande uterums samt altanbyggande.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad slagborrmaskin för både hem och proffs

[bild]

Letar du efter en mångfacetterad slagborrmaskin som du kan ha till en lång rad projekt både i huset och på tomten? Veckans vinnare tar hem AEG:s värsting BSB18BL LI-602C 18V - en kompakt slagborrmaskin med borstlös motor och 13 mm metallchuck. Det här är en riktig monstermaskin, den starkaste slagborrmaskinen på marknaden. Den kommer med upp till 140 Nm för bästa möjliga prestanda, 24 stegs momentinställning och 2 st High Demand batterier på 6 Ah med överbelastningsskydd, samt laddare och väska. Den klarar med andra ord av allt från altanbygget till tillbyggnaden på huset.

Totalt värde cirka: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är AEG BSB18BL LI-602C?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 202 mm
X. 215 mm
2. 222 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från AEG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar AEG för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar: alternativ 1: 202mm

Ska göra om källaren samt garaget och denna maskin skulle matcha perfekt med väggfärgen vi har för tillfället.
Ja och så äger jag ingen slagborrmaskin.
 
  • Arg
havnas
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.