Q qsecofr skrev:
Det verkar vara ett bra pris. Ett tips kan vara att kika på tex mcculloch rob r1000 som är en hva i botten på samma sätt som Gardena. Köpte min på Clas Ohlson för 7100 har jag för mig.
Nu kommer jag nog vilja ha en Gardena då jag var ypperligt nöjd med vår förra. Men tack för tipset!

johan63 johan63 skrev:
Vill du ha robonect i maskinen får du hålla dig till gardena eller husqvarna.
Robonect hade jag aldrig till vår förra. Lite sugen på att skaffa en det nu dock. Antar det är från tyskland(?) man ska beställa det ifrån.
 
Någon som släppt ut sin Gardena ännu?
Här längst ner i Skåne börjar det dra ihop sig, kanske blir det utsläpp nu till helgen.
 
Snö och slast i småland :sweat:
 
  • Ledsen
etompau
  • Laddar…
montera plogblad på den ;)
 
  • Gilla
johan63
  • Laddar…
En lerig och blöt trädgårdsyta med sparad vegetation ses genom ett fönster, vilket indikerar att ett byggprojekt inte har börjat än.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inte dags än.
 
:crysmile: Ser ut som min ;)
 
Jag har Robonect till min R70 (2013), kommer byta klippare till en Husqvarna 315 (2016). Någon som vet om jag kan flytta över Robonect rakt av? Krävs det någon anpassning av bandkabel? Måste jag köpa annan variant av Robonect? Såg att det fanns lite olika varianter....
 
davidgp davidgp skrev:
[bild]
Inte dags än.
Har den inte terränghjul? :cool:
 
JLyck JLyck skrev:
Har den inte terränghjul? :cool:
Haha. Den klarar inte av allt virke/pallar mm även med dem på. :)
 
Toomaster Toomaster skrev:
Jag har Robonect till min R70 (2013), kommer byta klippare till en Husqvarna 315 (2016). Någon som vet om jag kan flytta över Robonect rakt av? Krävs det någon anpassning av bandkabel? Måste jag köpa annan variant av Robonect? Såg att det fanns lite olika varianter....
Om det inte går och du vill sälja Robonecten så är jag spekulant! Fast du kanske låter den sitta kvar på R70n om du kränger den vidare!
 
Toomaster Toomaster skrev:
Jag har Robonect till min R70 (2013), kommer byta klippare till en Husqvarna 315 (2016). Någon som vet om jag kan flytta över Robonect rakt av? Krävs det någon anpassning av bandkabel? Måste jag köpa annan variant av Robonect? Såg att det fanns lite olika varianter....
Vilken Robonect har du?
 
davidgp davidgp skrev:
Vilken Robonect har du?
Tjena
Jag har Hx men har ventillerat frågan med Fabian som säger att det funka, behöver tydligen bara ett annat kablage.
 
  • Gilla
johan63
  • Laddar…
Toomaster Toomaster skrev:
Tjena
Jag har Hx men har ventillerat frågan med Fabian som säger att det funka, behöver tydligen bara ett annat kablage.
Ja, med Hx är det enkelt :) Gött.
 
  • Gilla
Toomaster
  • Laddar…
P peddjy skrev:
Om det inte går och du vill sälja Robonecten så är jag spekulant! Fast du kanske låter den sitta kvar på R70n om du kränger den vidare!
Tack för intresse men jag plockar nog över den till den nya.
 
  • Gilla
peddjy
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.