blackarrow blackarrow skrev:
[bild]
Här har en affär tagit det där med genvägar till en ny nivå, och infört omvägar...
NetonNet??
 
  • Gilla
blackarrow
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
.. det blir nästa steg; att skippa betalningen. Allt för att spara tid. :)
Skönt att det finns såna som du, så man slipper så långa köer till kassorna. Kanske skulle börja med den varianten själv. Givetvis bara i medmänskligt syfte.
 
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det är därför jag alltid försöker kolla var i butiken det jag ska ha ligger, så jag ska kunna gå in, ta det jag ska ha, och sen ut igen snabbt som bare den.

Förra ikea-besöket gick på mindre än 10 minuter.
Men du gick in, frivilligt.. på IKEA iaf ? :surprised:
 
  • Gilla
  • Haha
sysmali och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Det var nog bara en del i Stefans KBT-terapi, för att bota, eller åtminstone mildra, hans IKEA-fobi. :D:crysmile:
 
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
hsd
Sist vi var på IKEA, skulle inte dit..., tänkte bara prova på frukostfikat... hmmmm..senare ble vi hungriga så det blev ett nytt restaurangbesök och fortsatte runt ,de har för så kundvagnar ,tillslut jittade vi kassan men så blev det en varmkorv innan vi kom till parkeringen och där fick vi verkligen pussla för att allt skulle få plats( IKEA har för stora kundvagnar...grrr)
 
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Sist vi var på IKEA, skulle inte dit..., tänkte bara prova på frukostfikat... hmmmm..senare ble vi hungriga så det blev ett nytt restaurangbesök och fortsatte runt ,de har för så kundvagnar ,tillslut jittade vi kassan men så blev det en varmkorv innan vi kom till parkeringen och där fick vi verkligen pussla för att allt skulle få plats( IKEA har för stora kundvagnar...grrr)
Tror mer på att ni har för liten bil ;)
 
Fullproppad kundvagn och plattkärra med varor i varuhus, troligt inplanerat köp blev mer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Värmeljus borde ju få plats i vilken bil som helst, men nejdå! För det är ju konstigt, jag skulle ju bara köpa värmeljus....
 
  • Gilla
  • Haha
elpaco och 6 till
  • Laddar…
Det mesta ser ut att kunna brinna av det där? Lite udda form på värmeljus bara :)
 
  • Gilla
  • Haha
tommib och 2 till
  • Laddar…
Säg det till min man.....:crysmile:
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Brukar alltid försvara mitt besök inför mig själv på ikea när vi är i shanghai med att absolut vodka kostar bara en hundring där. Men nu är det slut då samma flaska är 20 kr billigare på stormarknaden. Jippie - nu slipper vi kanske ikea där också :D
Nåt annat att handla där hittar jag inte...
 
bara Jag som aldrig handlat värmeljus? :crysmile:
 
  • Gilla
possum77
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det var nog bara en del i Stefans KBT-terapi, för att bota, eller åtminstone mildra, hans IKEA-fobi. :D:crysmile:
KungälvsByggahusTerapi?
 
Tokslut Tokslut skrev:
bara Jag som aldrig handlat värmeljus? :crysmile:
Ja! ;)
 
Illustration av en animerad figur liknande en Minion med textskämt om oväntat svar i mataffären.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson och 1 till
  • Laddar…
Träd som ser ut som en figur med ögon, intill räcke och vatten i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Per Eskilsson och 26 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.