Frustrator Frustrator skrev:
Förståelsen för att verkstan skulle bara helt dedikerad till bara min hobby är lika med noll.
Jag börjar förstå ditt användarnamn....:crysmile::crysmile::crysmile:

Det första jag sa till sambon när vi köpte huset var att hon kunde betrakta dubbelgaraget som ett rum som inte existerade öht!
Hon kommer aldrig få flytta in en pryl i min kyrka..
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
Inte dåligt att tappa bort en hel svarv... (y) Där ligger jag i lä trots min ADD som bland annat yttrar sig i mer eller mindre total oförmåga att hålla ordning.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
mindre total oförmåga att hålla ordning.
Väljer att tolka det som att du är imponerad av mitt ordningssinne ;)

Visste ju att svarven var någonstans där inne..
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Jag är ivarjefall mycket imponerad. Är det dessutom en Emco Compact? En sådan har jag alltid velat ha.
 
jac jac skrev:
Jag är ivarjefall mycket imponerad. Är det dessutom en Emco Compact? En sådan har jag alltid velat ha.
Tyvärr den östtyska kopian, dvs en Hobbymat md65.
 
Frustrator Frustrator skrev:
Tyvärr den östtyska kopian, dvs en Hobbymat md65.
Tråkigt, bäst du skickar den till mig :p
 
  • Haha
Immobil
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Tråkigt, bäst du skickar den till mig :p
Har annars två böcker, tysk dvärg-fantasy jag kan skicka upp? ;)
Två fantasyböcker av Markus Heitz, "Dwarves" och "The War of the Dwarves", hålls upp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tömmer hyllan
Oorganiserad verkstad med bråte, verktyg och en 3D-skrivare på en arbetsbänk, hyllor fulla av diverse föremål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rörig verkstadsbänk med diverse verktyg och trähantverksmaterial, tomma hyllor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sakta men säkert. Sen ska bänken bort. Huven över skrivaren är också borta just nu. Ska byggas om så jag kan montera upp skrivaren närmare taket.
 
  • Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
Tada! Rörigt arbetsrum med verktyg och byggmaterial utspridda över arbetsbänkar och golv framför ett fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SvanteC och 3 till
  • Laddar…
Arbetsbänk i en verkstad med en 3D-skrivare, verktyg, och förvaringslådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En hobbyverkstad med verktyg och en 3D-skrivare på ett arbetsbord, lådor och hyllor fyllda med material.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
jonmo och 6 till
  • Laddar…
Snyggt, jag antar att det är flera år innan frun ska in i garberoberna?
 
Synd att dörrarna är K-märkta, annars kunde du tagit bort dem och haft garderoberna som öppen förvaring med hyllplan i? Tänker att de lätt borde rymma tresiffriga antal med bra-att-ha.
 
R RealElwood skrev:
Snyggt, jag antar att det är flera år innan frun ska in i garberoberna?
Oklart när hon vill in i dem. Däremot klart att det nog tar flera år att flytta sakerna så man de facto kan komma in i dem :)

Tanken är att bordet framför ska få hjul. Ev ska jag ta bort dörrarna så man kan komma åt hyllorna bakom ändå.
 
nanowire nanowire skrev:
Synd att dörrarna är K-märkta, annars kunde du tagit bort dem och haft garderoberna som öppen förvaring med hyllplan i?
Som tur är bara dörrarna som är märktas s så länge de är intakta så är alla nöjda..
Jag lastar dem i containern till dig?
 
Frustrator Frustrator skrev:
Som tur är bara dörrarna som är märktas s så länge de är intakta så är alla nöjda..
Jag lastar dem i containern till dig?
Jag skulle kunna svara med en bild på mina tre inbyggda garderobsdörrar om det bara gått att fota dem för alla kartonger med julsaker etc m.m. som står framför.
 
nanowire nanowire skrev:
Jag skulle kunna svara med en bild på mina tre inbyggda garderobsdörrar om det bara gått att fota dem för alla kartonger med julsaker etc m.m. som står framför.
Jag tar dem! Skicka ner två till mig så får du två av mig. Kan omöjligen vara fulare..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.