Efter en heldag i Romme Alpin åkte drönaren fram för några bilder på "Sveriges fulaste stad" efter några månader på bänken.. :oops:
Kvällsfotografi av ett snötäckt landskap med belysta vägar och byggnader, taget från drönare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Drönarbild av ett snötäckt bostadsområde i skymningen med upplysta byggnader och träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


För er i närområdet rekommenderas Romme Alpin men också skid och skridskoåkning på Ösjön och Runn. (y)
 
  • Gilla
Ingolainen och 5 till
  • Laddar…
Städat undan lite i garaget, ska bara hitta en bra plats till osbskivan också så är det lite ordning där. Städat garage med verktygstavla, möbler och OSB-skiva som hålls av en person.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Peter_K och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
För er i närområdet rekommenderas Romme Alpin men också skid och skridskoåkning på Ösjön och Runn. (y)
Funkar helt ok att åka dit över dagen även från Stockholm.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Även om jag bor 30 min bort så håller jag mig helst undan :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Hemmakatten
P Prodigys skrev:
Städat undan lite i garaget, ska bara hitta en bra plats till osbskivan också så är det lite ordning där.[bild]
Snyggt och prydligt. Den städningen ska du känna tillfredsställe över.
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Städat undan lite i garaget, ska bara hitta en bra plats till osbskivan också så är det lite ordning där.[bild]
Sådär fint ser det inte ut i mitt garage
 
M mugatu skrev:
Sådär fint ser det inte ut i mitt garage
Rätt länge sen det såg ut så här med, tycker att det magiskt fylls på med nya grejor så fort man städar lite
 
Kaklat i köket. Rätt OK för att vara första gången tycker jag.

Nyligen kaklat kök med öppna hyllor, diskho och Bosch-spiskåpa, verktyg och tidningar på bänkskivan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 2 till
  • Laddar…
hordak
Blottlagt en bit stam som ska skarvas med en förgrening genom väggen in till skrubben för att erbjuda bekvämlighetsinrättning för nödiga vid vistelse i källaren.
 
  • Bild på ett avtäckt rör vid vägg som förbereds för anslutning till en skrubb i källaren.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
pathal och 1 till
  • Laddar…
P
Äntligen gjort klart klädkammaren. Nu ska det bara upp lite Elfa hyllor.
Renoverad klädkammare med osatta Elfa hyllor, verktyg och soppsäck på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nyrenoverad tom klädkammare med vita väggar och ljust trägolv i väntan på installation av Elfa hyllor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Bernieberg och 3 till
  • Laddar…
Släppte avloppet och fortsatte med köket.
Bänkskiva färdig, möjligen 1 omgång olja till.
1 bit tapet åkte också upp.
Nu blir det mat, dusch och tv :D
Trevlig söndag på er alla (y)
Köksdel med mörkt behandlad bänkskiva, kaklade väggar och en bit uppsatt tapet med klassiskt mönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kjell_G och 1 till
  • Laddar…
Idag har vi gjort färdigt väggarna (och taket, mer om det sen) i 11-åringens sovrum. Svarta väggar OCH tak skulle det bli. Som en jäkla grotta... Jag måste säga att jag inte var/är ok med detta och lyckades förhandla mig till att lämna åtminstånde taket vitt, men efter att sambon skött målningen idag, så har dom målat taket mörkgrått.... :mad:

Tänkte ta en bild men om ni tänker er ett foto i en släckt garderob, utan blixt så är man inte så långt ifrån...
 
  • Gilla
VedbyMats och 1 till
  • Laddar…
P
Onsalakorven andr.ljung skrev:
Idag har vi gjort färdigt väggarna (och taket, mer om det sen) i 11-åringens sovrum. Svarta väggar OCH tak skulle det bli. Som en jäkla grotta... Jag måste säga att jag inte var/är ok med detta och lyckades förhandla mig till att lämna åtminstånde taket vitt, men efter att sambon skött målningen idag, så har dom målat taket mörkgrått.... :mad:

Tänkte ta en bild men om ni tänker er ett foto i en släckt garderob, utan blixt så är man inte så långt ifrån...
Dagens ungdom. ;-)
 
S scim skrev:
En tio år gammal Biomatic 20 som jag hittade på Blocket för 10000.
Då är det någon form av automatsotning i brännaren också? Hittade du någon rörkrökare som ville installera den eller har du fått installera det själv?
 
L Location skrev:
Då är det någon form av automatsotning i brännaren också? Hittade du någon rörkrökare som ville installera den eller har du fått installera det själv?
Den blåser rent en gång i timmen ungefär (man kan ställa in tiden själv). Installerade den själv, övervägde inte ens att leja bort. Det besvärliga var att få ner den i källaren, installationen var busenkel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.