4 381 271 läst · 32 156 svar
4381k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Vad är taket över trappen till för? Har själv högt till tak i trappen. Nyfiken.P pathal skrev:
Rivit bort tapeten i vårt gamla sovrum
Sonen på 10månader kan tydligen inte ha en blommig tapet längre
Gick relativt bra men sista våden satt som berget vilket gjorde att det yttersta lagret på gipskivan följde med
Tror ni man behöver fixa till det eller klara en tapet att dölja ojämnheterna som är mindre än 1mm
Sonen på 10månader kan tydligen inte ha en blommig tapet längre
Gick relativt bra men sista våden satt som berget vilket gjorde att det yttersta lagret på gipskivan följde med
Tror ni man behöver fixa till det eller klara en tapet att dölja ojämnheterna som är mindre än 1mm
Projekt måla övervåning vit fortsätter.
Jag fick lägga några dagar på att fundera ut hur jag tacklar delen ovan trappan som har en märklig avsats där vi förvarar våra sovsäckar tillfälligt. I 13 år...
Det blev en lösning med tre reglar och skiva som jag hoppas kommer hålla.
Första lagret spärrgrund.
Jag fick lägga några dagar på att fundera ut hur jag tacklar delen ovan trappan som har en märklig avsats där vi förvarar våra sovsäckar tillfälligt. I 13 år...
Det blev en lösning med tre reglar och skiva som jag hoppas kommer hålla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Första lagret spärrgrund.
Sotade pannan för första gången sedan mitten av november. Viss skillnad mot förra pannan som behövde sotas minst varannan vecka. Asklådan var visserligen proppfull, men den har inte tömts alls den här säsongen...och folk säger att det är jobbigt med pellets
P
pathal
Självbyggare
· Stockholm
· 202 inlägg
pathal
Självbyggare
- Stockholm
- 202 inlägg
Valde att i rummet intill bygga två infällda hyllor.M mugatu skrev:
Logga in
Skapa konto
För att kunna dölja det på andra sidan väggen blev det en förlängning av väggen intill trappen samt ett tak ovanför trappen med samma lutning som trappen. Med belysning givetvis.
Logga in
Skapa konto
Mer spackel och målning väntar, samt nytt lågt räcke. Nu är det bara en halv spaljé som sitter lite temporärt i vägg och golv. Sen måla trapp, och byta golv, och måla, och, och, och....