hsd
fahlis fahlis skrev:
För att man ska uppfattas som excentrisk bör bildskärmen vara minst 42" …
Hmm, om man moddar en ryggsäck å hänger på magen....
 
lärjungen apelton skrev:
Haha :crysmile:

Varning! Allvarligt innehåll följer som eventuellt inte passar i en humorhörna. Känsliga forumbesökare varnas:

Nu vill jag vara lite seriös här i hörnan och hävda att det enligt mig i alla fall finns en bra förklaring till att många videos är vertikala, och det är som bekant att man mycket lättare kontrollerar mobilen med en hand. Ofta har man i stundens hetta kanske bara en hand ledig, och för att slippa släppa allt men ändå kunna filma håller man mobilen vertikalt när man filmar. Plus att de flesta man skickar filmen till tittar på den på sin mobil och då slipper flippa den 90 grader. Dessutom, mina vänner, har tex youtube en funktion som gör att man kan spela upp vertikala klipp på helskärm utan de svarta kanterna.

Slut på allvarligt innehåll.
I det här fallet ville jag att det skulle se ut som att jag pillade på telefonen och inte oblygt stod och filmade andra människor. Men vi är ju alla olika på den punkten .. :crysmile:
 
  • Gilla
lärjungen
  • Laddar…
blackarrow blackarrow skrev:
Snöoväder och försenade flyg är ldrig roligt.
I Stockholm har man dock slagit nytt rekord i att får bort snön fort och effektivt.
[bild]
Se vad de klarade av på bara en natt!! :D (omni.se)
Tja vi hade samma dag 2 dm snö för att dagen efter ha barmark igen. Så det låter inte så konstigt.
 
Person använder improviserad utomhusdatorstation med gammal CRT-skärm och torn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
lärjungen
  • Laddar…
Han ser ut som en idiot trots att skärmen inte är mycket större än ~5".
Av det kan man väl dra slutsatsen att det inte är storleken som räknas?
 
  • Gilla
tompaah7503 och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Han ser ut som en idiot trots att skärmen inte är mycket större än ~5".
Av det kan man väl dra slutsatsen att det inte är storleken som räknas?
Jag kan inte bestämma mig för om det mest idiotiska är att han skriver med avstängd skärm, eller har plånboken i bakfickan ..
 
useless useless skrev:
Han ser ut som en idiot trots att skärmen inte är mycket större än ~5".
Av det kan man väl dra slutsatsen att det inte är storleken som räknas?
Ja, ingen Flashbackare direkt, men 8" är den väl i alla fall?
 
VEM HAR DET ÄLDSTA YRKET!?

Det var en gång tre hantverkare som diskuterade vem av dom som hade det äldsta yrket, en murare, en snickare och en elektriker.

– Jag har det äldsta yrket, skröt muraren. För vi var med och byggde Babylons murar.

– Skitsnack, sa snickaren, vi var med och byggde Noaks ark.

– Ni ljuger båda två, sa elektrikern. när Vår Herre på den sjätte dagen sa – Varde ljus! – så hade vi hela anläggningen klar!
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
– Ni ljuger båda två, sa elektrikern. när Vår Herre på den sjätte dagen sa – Varde ljus! – så hade vi hela anläggningen klar!
Alla vet att hantverkare aldrig gör saker i tid.
Sätter en begagnad diazed-central på att när "Vår Herre" (Elsäkerhetsverket) dikterade villkoren för elektriken, så hade Adam & Eva vid det laget redan en hempulad anläggning med material inköpt från Harald Nyborg. Och dödligheten i hempulad el vid den tiden var lika som idag, dvs. noll. Betydligt vanligare var konsekvenserna av att äta olämplig mat.
:coffee::poop:
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Jag kan inte bestämma mig för om det mest idiotiska är att han skriver med avstängd skärm, eller har plånboken i bakfickan ..
Vad är det för problem med att ha plånboken i bakfickan? Jag har haft den där hela livet, och är rätt nöjd med det hittills...
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
R
T Troberg skrev:
Vad är det för problem med att ha plånboken i bakfickan? Jag har haft den där hela livet, och är rätt nöjd med det hittills...
Om man kör bil mycket med plånbok i bakfickan kan man få ryggproblem.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
R RapidSledge skrev:
Om man kör bil mycket med plånbok i bakfickan kan man få ryggproblem.
Måste la varit värre förr, när 10000-kronorssedlar var det största som fanns, och man var tvungen att ha en tjock plånbok för att få plats med förmögenheten?

(å andra sidan har man ju alltid telefonen i den andra, så det borde ju jämna ut sig...)
 
T Troberg skrev:
Vad är det för problem med att ha plånboken i bakfickan? Jag har haft den där hela livet, och är rätt nöjd med det hittills...
Om du har plånboken i bakfickan när du sitter så snedbelastar du ryggen. Prova att sitta en stund med plånboken i bakfickan ta sedan bort den och sitt en stund utan så känner du skillnad i ryggen.
 
Är det inte lite humor att man får reklam för en tysk dejtingsida för 50+ här på Byggahus?
 
  • Annons för tysk dejtingsida med ett äldre par som kysser varandra, text "Herzklopfen mit 50+
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
N Niq skrev:
Om du har plånboken i bakfickan när du sitter så snedbelastar du ryggen.
Då får man väl skaffa två plånböcker... :geek:
 
  • Gilla
Niq
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.