• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Smidigt format på svarv det där. Har mejlat säljaren och väntar med spänning på svar om den finns kvar:)
 
Håller tummarna för dig!

Ta reda på om alla lösa kugghjul finns kvar. Män väljer tydligen gängstigning genom att byta kugghjul då man skall svarva gängor.
 
Var för sent ute, fick svar från säljaren som meddelar att han blivit mejlbombad.
 
  • Haha
Masses
  • Laddar…
Björn Melander Björn Melander skrev:
Var för sent ute, fick svar från säljaren som meddelar att han blivit mejlbombad.
Synd! Kanske inte så märkligt han blev mailbombad när han råkat få till en tiopotens fel på priset:rolleyes:
 
Ja, det var extremt billigt. Var beredd att betala bra mycket mer men var för sent ute. Den där storleken på svarv är lagom för det jag håller på med och en bra uppgradering från Emcon jag har nu. Har letat efter en liten Blomqvist mfl ett tag nu.
 
Jag har iaf aldrig sett någon med så mycket tillbehör :). Bra köp!
 
L Lambr1 skrev:
Jag har iaf aldrig sett någon med så mycket tillbehör :). Bra köp!
Halvbra köp, det är inte en Inca major utan en Inca universal, den lite mindre sågen. Ffa bordet och anhållet som är klenare.
 
Frustrator Frustrator skrev:
Halvbra köp, det är inte en Inca major utan en Inca universal, den lite mindre sågen. Ffa bordet och anhållet som är klenare.
Göran är aktiv igen ;)
 
Såklart. Missade det. Är inte tillräckligt påläst på Inca-sågarna.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Nu är väl detta såvitt jag vet ingen planhyvel utan en såg. Men en mycket kompetent sådan för 4000 vill jag tro :)
 
  • Stationär såg av märket scheppach ts4010 säljes, felaktigt listad som planhyvel, för 4000 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.