L
Svar 99%

Motiveringen är enkel. Jag har precis separerat och saknar pengar och massor av andra saker bland annat står jag utan dammsugare!!
 
Svar: 2 99%

Jobbar hemma pga så pass vår allergi att jag inte kan vistas på en arbetsplats (eller ta mig dit kommunalt). En robotdammsugare skulle se till att det aldrig blir så dammigt att jg mår dåligt av det.
 
Svar: 2

Då det är min uppgift hemma att dammsuga och jag tycker det är det tråkigaste som finns så skulle en vinst av denna göra vardagen mycket lyckligare och minska friktionen i hemmet.
 
Svar 2: 99%

När golvet är fullt av damm och smuts - Vileda Relax robotdammsugare gör jobbet lekande lätt!
 
Svar 2: 99%

Motivering: jobbar heltid, har en 1,5åring hemma och en gravid fru som mår illa konstant. Att dra fram dammsugaren när man kommer hem är inte prio 1. Detta skulle vara en lifechanger.
 
Rätt svar är alternativ 2: 99%

Vileda Relax HD VR 302 skulle vara räddningen i vårt kära hem. Det är oss alltså väldigt kärt men också en källa till en hel del frustration då det till synes ständigt är täckt av damm och smuts hur mycket vi än städar. Kanske en kombination av oförlåtande mörka golv, ljusa textiler, husdjur, småbarn och en kakelugn som vi ofta eldar i under vintern. Vi är såklart väldigt tacksamma för alla delar av denna dammiga kombination och vill inte ändra på något i den! Så en vardagshjälte som trollar bort damm, smuts och allergener vore en välkommen familjemedlem hos oss!
 
2. 99%

Min sambo skulle älska den! Jag tycker den traditionella dammsugaren funkar bra, och ja, vi dammsuger lika mycket bägge två. Vi köpte hus för ett par veckor sedan och med tanke på hur mycket som måste göras vid kommer bugdget till en robotdammsugare inte finnas på länge.

Om jsg vinner ska min sambo få den i julklapp.
 
Hej.
Svar nr 2 alltså 99%.

Nybliven ensamstående pappa med 2 barn, hund varannan vecka, tränare för barn i fotboll och innebandy samt aktiv själv varje vecka med träningar och matcher.
Huset på ca 270 m2 med 3 våningar hinns tyvärr inte med längre och barnen på 5&10 år ifrågasätter varför jag ej städar för det är så smutsigt på golvet.
Att göra barnen glada gör mig mer glad.
Hade mer än gärna haft 3 robotar som hjälpt mig och barnen men 1 robot hade då gjort oss så mycket glädje.
/estwing
 
2. 99 procent

Att damma fritt är stort.
Att damma rätt är större.
Att damma av är störst.
 
Svaret är 2. 99%

jag vill vinna denna så vi äntligen kan ställa bort dammsugaren som har blivit en, inte så vacker, inredningsdetalj hemma. Med en 2-årig dotter som tycker det bästa som finns här i världen är att äta musli ur en mugg samtidigt som man springer runt runt runt så är dammsugaren på mer än den är avstängd.
Sen bara tanken av att kunna städa när man inte ens är hemma är löjligt tilltalande.
 
Svar: 2

Med 2 små barn i höstrusket som klampar om och ut så dras det in en hel del smuts.
Det hade underlättat massivt att få robot hjälp med dammsugningen!
 
Svar 2

Med hund och två katter som drar in en massa skräp skulle denna vara perfekt till huset.
 
Rätt svar: 2. 99 procent

Motivering: Vi hinner helt enkelt inte med att dammsuga till den nivån som vi önskar. Grabbarna klipper önskelistor och annat pyssel som lätt blir till små högar här och där. Med en tyst liten robot som smyger runt som råttorna när katten är borta skulle förhoppningsvis problemet vara löst.
 
Rätt Svar: 2 (99%)

Motivering: Dammsugaren är egentligen vare sig till mig eller sambon, utan primärt för att katten ska ha något att åka runt på på dagarna när vi inte är hemma. Eventuellt kan det kombineras med en kamera för att filma glada katter som åker robotdammsugare, kanske streamas på nätet till katt- och humorälskande människor över hela världen. Visst har vi nyss flyttat in i ett hus, har tusen andra saker som behöver göras istället för att dammsuga - men det vet vi alla är sekundärt gentemot att roa katterna. Så, för kattens skull. Inte vår.
 
Min nuvarande dammsugare är arton år och jag är 73 så jag tycker att jag är värd lite bekvämlighet med en ny liten självgående kamrat i hemmet. Svaret är 99 %.
Britt Olsson
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.