Skriv inte googla.Det skrev jag som svar.Inte
Populärt av ägaren av Bygga hus.Räknas inte
Som svar.
 
M furulundman skrev:
Skriv inte googla.Det skrev jag som svar.Inte
Populärt av ägaren av Bygga hus.Räknas inte
Som svar.
Jaså. Nehe. Då får jag väl g****a själv. Och si, på s. 197 i manualen nedan ser man att det borde gå att få ljud via kontakterna genom att trycka sig fram till AUX via MODE-knappen på stereon - om kontakterna är anslutna till AUX-ingången som de ska.
https://justgivemethedamnmanual.com...t.pdf&download=true&print=true&openfile=false
 
  • Gilla
roli och 1 till
  • Laddar…
Men så sitter det väl en dold USB mp3 spelare + iPhone interface ansluten till AUX-ingången.
Enheten har en egen on/off knapp och ett IR öga för att styras med en IR-fjärrkontroll...
 
Jag tror inte AUX funkar för att spela upp från ett USB-minne? Det brukar vara ett eget läge där man kan se vad som spelas och byta låt. Men det är väl bara att stoppa in ett minne där laddat med några låtar och se vad som händer...
 
Jag hade provat att ställa in FM radion på 88.3 och trycka på PS knappen.
Sen satt lilla knappen i ON på den lilla IR-modulen. :p

Det kanske sitter en Kenwood External Media Controller i bilen?
Tex en KOS-A200. Notera att fjärren inte har någon ON/OFF.
Illustration av Kenwood bilradios fjärrkontroll och separat IR-modul med ON/OFF-switch.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ebay...
Kenwood KOS-A200 externt mediekontrollsystem med fjärrkontroll och IR-modul, annonserad online.
 
Ska testa, iaf USB delen.. men för att kunna det måste jag hitta ett USB minne och dessutom få dit något lyssningsbart :cool:

.. har mycket teknikpryttlar, men USB-minnen har jag inte direkt använt..

Sedan skulle jag dessutom ha behövt gjort (testat) i hemlighet.. då det är julklappsvatning på det jag pysslar med haha :)

.. men det kommer nog falla, han ser allt han inte ska och är nyfiken som få.,
 
M furulundman skrev:
Skriv inte googla.Det skrev jag som svar.Inte
Populärt av ägaren av Bygga hus.Räknas inte
Som svar.
Ska man hårdra det, så är det inget svar väl? Bara ett tips på hur man kan hitta ett svar? :)

Jag brukar googla fram ett svar, skriva den länken och sedan tipsa om hur de kan googla själva om svaret inte passade :)
 
blackarrow blackarrow skrev:
Och så manualen:geek:
[länk]
Ska kika lite (y)
 
blackarrow blackarrow skrev:
Jag hade provat att ställa in FM radion på 88.3 och trycka på PS knappen.
Sen satt lilla knappen i ON på den lilla IR-modulen. :p

Det kanske sitter en Kenwood External Media Controller i bilen?
Tex en KOS-A200. Notera att fjärren inte har någon ON/OFF.
[bild]
ebay...
[bild]
Hm, borde ju ha sett en sån där låda någonstans (om det fanns en).. med tanke på alla fel och lagningar vi gjort..

.. borde väl rimligen sitta skyddad i närheten av radion/sladdarna.. hm..
 
useless useless skrev:
Jag tror inte AUX funkar för att spela upp från ett USB-minne? Det brukar vara ett eget läge där man kan se vad som spelas och byta låt. Men det är väl bara att stoppa in ett minne där laddat med några låtar och se vad som händer...
Innan jag ställde frågan härinne, kollade jag på denna (med tanke på aux.. menar jag) :)

https://www.mds.se/hrs-bt.html
 
Ett bra tips att googla tycker jag är bra svar!!!!.
 
M furulundman skrev:
Ett bra tips att googla tycker jag är bra svar!!!!.
Hehe jo det får du, många andra gör/tipsar om samma sak..

Jag googlar på allt möjligt hela tiden, men ibland är det både bättre och trevligare med mer personliga tips och erfarenheter :) (oavsett om jag sedan googlar på allt de säger..) :cool:
 
T
Sambon köpte en sådan här till sin gamla opel och den är riktigt smidig :D
 
  • Trådlös FM-sändare och smart bilpositionerare för cigarettuttaget i bilen, visar frekvens på en digital display.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.