Illustrerad serieruta med en kvinna som sitter bredvid en zombie och pratar med en annan kvinna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fortsätter på halloweentemat såklart.. :p
 
  • Gilla
fremax och 3 till
  • Laddar…
iMikael Lundgren iMikael Lundgren skrev:
Jag rensar alltid skafferiet på godis en gång om året! Ger allt äckligt och för gammalt godis till Hallåvem ungarna! Men isbitarna jag släpper ned i deras godiskorgar de är färska!
Det är som när jag lånar ut verktyg, så sätter jag alltid på sparade gamla farliga blad och kapskivor som när som helst kommer gå sönder och slungas iväg. Likaså trasiga sladdar och prylar som ger vibrationsskador. Det skall fan kosta att vara en tiggare (dom sparkar jag för övrigt på) ..
 
  • Haha
  • Arg
Fadai och 2 till
  • Laddar…
Citat på gul bakgrund "Somliga har inte bara otur när de tänker. Det blir rejält fel när de öppnar munnen också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
JkimLssn och 5 till
  • Laddar…
:love:
Huvudbrytaren Asgarvad skrev:
Jag är såpass ung att min första telefon som jag själv använde såg svart ut:
[bild]
Vi hade telefonnummer 17 vill jag minnas... Vad är det för roligt med det, frågar sig nog många.
Coolt! Den har en stor rund touch-display!! :love:
 
  • Gilla
  • Wow
Huvudbrytaren och 2 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en missnöjd kund som klagar på sniglar i maten till en servitör på en fransk restaurang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Från bonton.se
Lita aldrig på någon i Frankrike!
 
elpaco elpaco skrev:
Det är som när jag lånar ut verktyg, så sätter jag alltid på sparade gamla farliga blad och kapskivor som när som helst kommer gå sönder och slungas iväg. Likaså trasiga sladdar och prylar som ger vibrationsskador. Det skall fan kosta att vara en tiggare (dom sparkar jag för övrigt på) ..
Exakt, lånar aldrig ut sladdlösa maskiner bara de som snart är sladdlösa med glapp där kabeln går in i maskinen och där man ser kopparn och det gnistrar härligt och lyser upp där du skall såga som en solnedgång och det luktar bränt. Lite PVC som ger klorgas och halogen har inte för många dött av ännu.
 
Var på Biltema igår och någon frågade den otroligt kunniga men hjälpsamma personalen kan man borra i betong med den här?
Det var en bimetall hålsåg för metall.
Han läste och läste flera gånger runt hela kartongen tills han efter flera minuter sade:
- jo men det skall gå att borra i betong, den är gjord för att borra i metall och metall är ju mycket hårdare än betong så det skall gå att borra i betong med denna!
 
  • Gilla
BosseHansson och 1 till
  • Laddar…
iMikael Lundgren iMikael Lundgren skrev:
Var på Biltema igår och någon frågade den otroligt kunniga men hjälpsamma personalen kan man borra i betong med den här?
Det var en bimetall hålsåg för metall.
Han läste och läste flera gånger runt hela kartongen tills han efter flera minuter sade:
- jo men det skall gå att borra i betong, den är gjord för att borra i metall och metall är ju mycket hårdare än betong så det skall gå att borra i betong med denna!
Elakt ;)
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Obetalbart...men sorgligt.
 
Eluttag som liknar ett glatt ansikte med ögon och mun.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En glad dansk smiley!
 
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
iMikael Lundgren iMikael Lundgren skrev:
Jag hade en röd 245 :)
Denna?
Framdel av en röd äldre bilmodell med extraljus och registreringsskylten 'GUL 532'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
hsd
Alfredo Alfredo skrev:
Denna?
[bild]
Den är ju gul, det står ju på skylten
 
  • Gilla
  • Haha
Anonymiserad 138107 och 5 till
  • Laddar…
84d1ce86a6229f5027f2bf135906ddc5.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
Hammarfall och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.