Rätt svar: X

Jag – jag!! – ska själv – själv!! – och på egen hand – på egen hand!! – inreda ett förråd som är en del av en nybyggd carport – gahh!!

Isolering, golv, gips, tak, spackel och allt annat som tydligen behövs innan det kan klassas som inrett och uppvärmt.

Jag har kommit så långt att jag förstått att jag behöver något att skruva med, något att såga med, något att slipa med och gärna också något att lysa med. Ett B&D-kit som detta vore ju OPTIMALT sett från mina behov!

Önska mig lycka till!!
 
Svar:X
Rackarns, detta är just vad hushållet behöver! Allt på ett och samma ställe, färgkoordinerat och kvalitet! Precis som jag vill ha hela mitt hem.
Vänligen Martina
 
Svar: X, (2 st batterier ingår).

Motivering: mina byggskills härleds från en rektangulär låda jag byggde på slöjden i 5an, nu renoverar jag mitt första hus själv. Jag behöver all hjälp jag kan få...
 
Svar x, två batterier.
Med två husrenoveringar räcker inte mitt 10 år gamla Boschkit långt, endast ett fungerande batteri för tillfället, och det klarar bara 20 minuters arbete innan det behöver laddas igen. Jag fasar för kostnaden att införskaffa nytt.
 
Svar: X

Vore en mycket önskvärd uppdatering av arsenalen i garaget, perfekt inför ombyggnad av källare till gillestuga som väntar. :)
 
Svar: X
Skulle sätta upp några fågelholkar med skruv men batteriet blev tomt innan jag var klar så jag var tvungen hem och ladda. Så både fåglarna och jag hoppas ju på en förbättring i min verktygslåda genom BDCK123S2S.
Samuel
 
2
Smarta lätta verktyg är det jag vill ha!
För efter två år med brytjärn, sopsäck och damm,
ska nu den smarta mixen med nytt växa fram.
- årets önskelista härmed offentlig:)
Ullilind1@hotmail.com


UOTE="Annelie Hultberg, post: 3097977, member: 169578"]Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
Visa bilaga 295490

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: https://www.blackanddecker.se/produ...kanddeckereanz-se/2018/01/17/13/29/bdck123s2s

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Svar X

Det är ju ett helt otroligt paket! Tänk att få äga det! Lyckliga lyckliga jaaaaag!
 
2
Smarta lätta verktyg är det jag vill ha!
För efter två år med brytjärn, sopsäckar o damm, ska nu den smarta mixen med nytt växa fram.
 
X, 2st!
Smarta, lätta verktyg är det jag vill ha!
För efter två år med brytjärn, sopsäck och damm, ska nu den smarta mixen med nytt växa fram.
 
X. 2st Batterier! Det är ju klart, för om en inte har två batterier kommer det bli mörkt när en jobbar!

"Renoveringsarbetet kommer (någon gång) bli färdigt, så länge vi fortsätter ihärdigt. Självklart behöver vi hjälp från Black and Decker, så att vår energi räcker!"

Otto&AnnTherese
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Svar 2st.
Det skulle vara angenämt att återigen börja använda B&D som annars var ungdomens favoritverktyg.
Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Rätt svar: X. 2 st batterier
(vers) Det skall byggas det skall fejas det slipas det skall målas.
Och tummen mitt i handen hur klarar vi hela grejen . Jo med verktygskittet från BD .
 
Svar X

Detta verktygsset ger jag till frun så hon får bra förutsättningar att göra egna projekt i vårat husbygge.
 
Svar: X 2 st.

Motivering
Tillträde till vårt första hus i januari. tvättstuga, större badrum, nytt tak, trädgård, kök och samtliga ytskikt inomhus måste fixas. Äger idag en fogsvans och en hammare... Nog för att jag är en optimist men gissningsvis vore en skruvdragare och sticksåg inte helt fel att ha ;)
Att vinna det här kittet skulle ge oss (min sambo och jag) en perfekt byggstart! Nu kör vi! (y)

Vänligen,
G&J
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.