E erikjakan skrev:
Hittade denna på Hemnet, tyckte det var rätt ballt :)

[länk]
Cool!
 
  • Gilla
kardborren
  • Laddar…
Gillar inte den bruna färgen på fasaden, det får det att se ut som nån gammal barack, men det är ju hyfsat lätt att fixa.

Sedan hade jag gärna sett att man jobbat lite med nivåer, husets design är ju som gjord för det, plus att det ser ut att kunna vara lite utsikt över åkrarna från taket, där kunde det varit nån sorts allrum/glasveranda/sommarrum/vinterträdgård plus stor terrass, när man ändå betalar så mycket.

Interiören gillar jag helt och hållet!
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Gillar inte den bruna färgen på fasaden, det får det att se ut som nån gammal barack, men det är ju hyfsat lätt att fixa.

Sedan hade jag gärna sett att man jobbat lite med nivåer, husets design är ju som gjord för det, plus att det ser ut att kunna vara lite utsikt över åkrarna från taket, där kunde det varit nån sorts allrum/glasveranda/sommarrum/vinterträdgård plus stor terrass, när man ändå betalar så mycket.

Interiören gillar jag helt och hållet!
Färgen tycker jag är helt OK. Däremot så är det lite för många och avlånga rum som kan vara knepiga att möblera. Takterass hade varit grymt! Det vill jag bygga på vårt hus också, även om vi ser sjön från vår övervåning (över huset jag länkade till och som är till salu).
:)
 
HOBBY ARCHITECT
E erikjakan skrev:
Hittade denna på Hemnet, tyckte det var rätt ballt :)

[länk]
Fint. Har inte det varit med i Vem bor här?
 
E erikjakan skrev:
Hittade denna på Hemnet, tyckte det var rätt ballt :)

[länk]
Mysigt! Men var ställer man sommardäcken när det är vinter, och snöskyffeln när det är sommar?
 
Mikael_L
Man får väl kasta in hjulen, resp skyffeln i det där vinförrådet.

Det går väl att köpa en box med vin varje vecka som alla andra Svenskar.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
Du som vet: Hur kallt ska man hålla sommardäcken för att de ska ge rätta aromen nästa säsong?
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
[länk]

Jag är fullständigt kär i detta huset!
Det förstår jag. Riktigt häftigt. Gillar speciellt ledstången. Och den rundade balkongen. :)
 
Skitmysigt (y):) dock skulle jag velat funka upp det med lite färg på insidan :) Funkis för mig är lite mer färg
 
Entren och köket behöver fräschas upp lite, men det är ju inte svårt,.
 
Allt är vitt vitt vitt. Gud så tråkigt......
I övrigt att trevligt litet hus.
 
R roli skrev:
Allt är vitt vitt vitt. Gud så tråkigt......
I övrigt att trevligt litet hus.
Men enkelt att slänga upp lite tidstypiska tapeter här och där :)
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
[länk]

Jag är fullständigt kär i detta huset!
Snyggt hus men många förbehåll för ägaren, vad det både gäller trädgård och huset.
Vad har hänt med golvet vid matplatsen?
En av golvplanken är nedtrampat och det är något problem med undergolvet.
cbild4qj362qk31gi09mf--300351902-rszww1170-80.jpg
 
  • Wow
Anna_H
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
[länk]

Jag är fullständigt kär i detta huset!
Vilka vackra hörnfönster!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.